Pričali smo s osnivačima Bellabeata o iznimno uspješnom lansiranju njihova najvažnijeg proizvoda

Bellabeat s Leafom izlazi na tržište puno šire od self-trackera za trudnice

Bellabeat je noćas lansirao Leaf, prvi self-tracker namijenjen ženama. Na listi čekanja bilo je više od 120.000 žena, u samo sat vremena dobili su prednarudžbi u vrijednosti 200.000 dolara. Leaf je novi uređaj u ekosustavu koji Bellabeat razvija oko svog popularnog uređaja za praćenje otkucaja bebina srca u trudnoći i mogao bi biti njihov dosad najvažniji proizvod jer postavlja novu razinu igre na čitavom tržištu self-trackera.

Bellabeatovi uređaji nisu obični trackeri. Osnivači Sandro Mur i Urška Sršen razvijaju ih kako bi pomogli ženama da žive zdravije tako što će imati bolji odnos s tijelom. Taj odnos, kao što znamo, danas uglavnom ne postoji ili je projekcija vanjskih pritisaka. Pratimo imamo li previše kila, bora, jesmo li dovoljno u formi ili pak prepuštamo brigu liječnicima kad stvari već odu daleko.

Želimo nametnuti novu definiciju zdravlja

“Mi želimo promijeniti taj odnos i motivirati žene da osvijeste tijelo na drugoj razini”, objasnio mi je nedavno Sandro Mur. “Žensko tijelo je kompleksno, ima svoje ritmove i zaslužuje stalnu pažnju. Zato dizajniramo proizvode tako da poštuju ritam i način života žene. Ideja je da žena malim i pravodobnim promjenama stila života vrati ravnotežu, da bude zdrava.”

Bellabeatov tim poznat je po osjećajnosti koju dodaju tehnološkom aspektu proizvoda. Monitor otkucaja Shell trudnice mogu nositi sa sobom i uvijek biti u kontaktu s bebom, kad mama s bebom u naručju stane na vagu Balance, ona izvaže i mamu i bebu, Leaf prati ženu i u snu.

Jedna od zanimljivijih stvari u Bellabeatovim uređajima je ležernost kojom mijenjaju odnos tijela s vanjskim svijetom. Taj odnos, koji je inače prečesto obilježen inhibicijama, izoliranošću i kritikom, Bellabeta pokušava učiniti emotivnijim, prisnijim i otvorenijim. Žena intuitivno preuzima kontrolu i tijelo postaje prirodna i komunikativna platforma koja baki šalje otkucaje srca nerođene unuke ili štiti od stresa na poslu.

Leaf bi mogao biti prekretnica za Bellabeat

Leaf prati tu ideju. Pozicioniranje proizvoda kao nakita znak je Bellabeatove namjere da razvija isključivo proizvode za žene i privuče masovniju publiku. Nastave li izbacivati dovoljno popularne proizvode, s novim kanalima prodaje koje su otvorili i analitičkim mogućnostima koje najavljuje Leaf, Bellabeat bi iduće dvije godine imao šansu rasti više nego što smo očekivali.

Leaf zapravo definira analitika i ona bi ga mogla učiniti prekretnicom za Bellabeat. Leaf je dizajniran za nošenje 24 sata (baterija traje šest mjeseci, ne puni se i može se zamijeniti). Tracking funkcije su jednake nosi li se Leaf kao privjesak na ogrlici, na narukvici ili kao broš. Preko aplikacije kojom se spaja sa smartphoneom prati uzorke spavanja, aktivnost, menstrualni ciklus i razinu stresa. Aplikacija bilježi, analizira i uspoređuje podatke.

Nakit koji analizira međuodnose prirodnih ciklusa

“Leaf uočava međuodnose spavanja, kretanja, menstrualnog ciklusa i stresa i ženu može upozoriti da, primjerice, jedan dan odspava dulje, osvijestiti da određeni dio ciklusa utječe na razinu nervoze ili olakšati začeće ako planira trudnoću”, kaže Sandro Mur. Sve to Leaf pozicionira puno šire od tržišta pametnog nakita ili self-trackera, gotovo kao alat za istraživanje utjecaja stila života na zdravlje.

Novost je i to da je Leaf prvi Bellabeatov proizvod koji od početka ulazi u Amazon, Target i Best Buy te se ne mora oslanjati samo na Bellabeatovu prodajnu mrežu. Cijena standardnog Leafa je 119 dolara, Black Edition je 250 dolara. Isporuke počinju sredinom lipnja. Uskoro ćemo ga testirati i javiti vam kakav je.