Znali smo da će Facebook uvesti reklame u svoj Messenger, ali ovo je gore nego što smo mislili

Testiranje je počelo u Australiji i na Tajlandu, sad se proširili globalno

FOTO: Facebook

Nakon što je u siječnju Facebook krenuo s “malenim testiranjem” reklama u Messengeru na području Australije i Tajlanda, ono se od danas širi globalno. Facebook, naime, omogućuje kompanijama da postave svoje ozbiljno velike reklame ispod razgovora koje ste vodili s prijateljima. Djeluju slično kao na Instagramu, s velikom slikom popraćenom kratkim opisom te linkom na dnu.

Veličinom zauzimaju glavninu sučelja Messengera, koji svakom iteracijom postaje sve teža i nepreglednija aplikacija. Već se i sada čini relativno nepreglednom, s tek par razgovora na vrhu nakon kojih slijedi popis aktivnih prijatelja i favorita. Nedavno su i dodali opciju za dodavanje priče u dan, tj. storyja, vjerojatno kako bi promovirali ovu slabo korištenu funkciju. Trenutno još nije poznato na koje druge lokacije će se širiti testiranje.

Reklame će zauzimati 50 posto površine

U sljedećih mjesec dana, Facebook će postupno uvoditi Messenger reklame svojim oglašivačima. Oni će imati mogućnost kupiti reklamni prostor kroz Ads Manager ili Power Editor. Kažu da se ljudi neće targetirati prema onome što pišu u porukama, već prema Facebookovom algoritmu.

Najgore je što reklame mogu zauzimati čak 50 posto površine Messengera. Display Ads su najčešći način na koji se oglašava putem Facebooka, a sada očito pokušavaju zaraditi i od svojih 1.2 milijardi korisnika na Messengeru. Reklame pritom mogu biti klasični display ads koji će voditi na webstranicu koja se prikazuje u Messengerovom internet pregledniku ili mogu otvoriti razgovor sa stranicom koja se reklamira.