Nekad je nužno odabrati stranu

Cijeli internet priča o novom spotu Iron Maidena (koji je ujedno i prikaz povijesti video igara)

Kroz evoluciju video igara vodi nas maskota Maidena, Eddy the Head

Heavy metalci Iron Maiden trenutno završavaju svoj novi album “The Book Of Soul”. Riječ je u 16. studijskom albumu ovog benda, koje će ujedno biti i dvostruko izdanje na 2 CD-a. Kao najavu sad su na Youtubeu objavili i spot za prvi singl “Speed of Light”, kojeg je režirao Llexi Leon, piše Rolling Stone.

Leon je ovaj video realizirao uz pomoć Brewery Production Company, koji su bili zaduženi za vizualne efekte i animaciju. Otkad je objavljen na Youtubeu, spot je postao potpuni viralni hit. Koncipiran je kao homage povijesti video igara, koje postoje već 4 desetljeća, što se poklapa s 40. rođendanom ovog legendarnog benda. U spotu vidimo evoluciju u vizualnom izgledu borbenih video igara od početaka pa sve do danas, a kroz taj vremenski put vodi nas maskota Maidena, Eddy the Head.

Novi album je drukčiji od prijašnjih

“The Book of Souls” snimljen je prošle godine u Parizu, a produkciju upravo dovršava dugogodišnji suradnik Maidena Kevin “Caveman” Shirley. Naslovnicu albuma, jednu od najprepoznatljivjih stvari kod Maidena, dizajnirao je umjetnik Mark Wilkinson. Basist Steve Harris izjavio je kako su ovaj album snimali na drukčiji način u odnosu na prijašnje. “Većina pjesama je napisana dok smo bili u studiju. Odmah smo ih uvježbali i snimili, i mislim da se to osjeti u snimkama koje gotovo djeluju kao da su sa live koncerta”, rekao je Harris.

Članovi benda su otkrili kako su novi materijal snimili u vrlo kratkom roku, jer ih je inspirirao pariški studio u kojem u snimali. U tom istom studiju su 2000. snimili “Brave New World”.