Čini se da je DC (opet) promijenio svoj logo, priznajemo da baš i nismo previše oduševljeni

Detective Comics zaslužan je za superherojske arhetive

Detective Comics, skraćeno DC, kompanija je koja postoji 80 godina i zaslužna je za superherojske arhetipove kakve poznajemo danas. Kada je iz vedra neba objavljena vijest o novom brandingu, mnogi fanovi su bili poprilično iznenađeni, pogotovo zbog činjenice da je zadnja promjena bila vrlo nedavne 2012. godine kada su krenuli sa svojom New 52 inicijativom i potpunim rebootom svog stripovskog univerzuma, prilagođenim za novije čitateljstvo.

Novi logo predstavlja i novi smijer kompanije

Problem je bio u tome što su mnogi likovi bili izmijenjeni do temelja, toliko da su bili neprepoznatljivi, što nije baš najbolje najbolje prihvaćeno među fanovima koji su odrasli na Supermanu, Flashu, Batmanu i tako dalje. To su nakon četiri godine shvatili i sami urednici DC Comicsa, pa su se odlučili vratiti korjenima i preko takozvanog Rebirth stripovskog eventa vratiti stari sjaj svojim likovima nakon kojeg bi se trebali vratiti svojim tradicionalni vrijednostima. I Superman više nebi bio mlakonja kakav je bio zadnje četiri godine.

Povratak korjenima

Stoga su odlučili s novom inicijativom predstaviti i novi logo koji bi trebao simbolizirati njihovu evoluciju na ostale medije poput televizije i filma, a ne samo stripove. Koliko su uspjeli u tome, vrlo je subjektivno procijeniti. Dok su se generalno koristili pravilima struke, teško je za povjerovati da su uz široku lepezu najboljih svjetskih ilustratora i grafičkih profesionalaca uspjeli napraviti nešto što izgleda kao da je napravljeno u MS Paintu ili nekakvoj open source alternativi istog. Sam logo je inspiriran varijacijama loga koji su se koristili od 1940. do 2005. godine. I dok uspijeva probuditi nostalgiju, svejedno izgleda prazno i siromašno te dokazuje kako nekada zaista manje nije više.

DC-Logos-Timeline (1)
Logo DC Comicsa od 1940. do danas

Novi logo bi se prvi put trebao pojaviti na koricama 25. svibnja u stripu Rebirth #1, a koliko će im ovaj ponovni polu-reboot uspjeti da podignu prodaju svojih stripova i ostalih proizvoda, tek ćemo vidjeti.