Comic-Con je prikazao hrpu ekskluzivnih trailera za nadolazeće hitove; napravili smo pregled najzanimljivijih

Sudeći prema viđenom, pred nama je uzbudljiva sezona filmova i serija

Završio je ovogodišnji Comic-Con u San Diegu, najveća svjetska konvencija posvećena stripu, filmovima, serijama, video igrama i svemu ostalom vezanim uz superheroje, fantastiku i SF. Više od 150 tisuća ljubitelja stripa i svega što je iz njih proizašlo posjetilo je San Diego Convention Center kako bi upoznali filmske zvijezde, isprobali nove video igre te gledali ili sudjelovali u najvećem cosplay festivalu.

Svake godine Comic-Con ugošćuje sve više filmskih i TV celebrityja, a paneli na kojima često otkrivaju novosti o svojim novim filmovima i serijama su među najposjećenijima. No, jedna od najvažnijih stvari Comic-Cona svake godine su zapravo traileri. Studiji svoje najjače adute, dotad neprikazane i često produžene trailere, čuvaju upravo za prezentaciju na Comic-Conu. Ove godine je prikazano više trailera nego ikad, a kako bismo vam olakšali snalaženje među njima, složili smo pregled onih najzanimljivijih.

Justice League

Justice League jedan je od najiščekivanijih filmova ove godine, a obzirom da uskoro dolazi u kina (17. studenog) nije čudno da je privukao najviše pažnje. Fanovi su razgovarali s glumcima u dvosatnom panelu gdje su saznali i neke ključne odgovore na pitanje hoćemo li u Justice League vidjeti i Supermana. Na Comic-Conu je prikazan četiri minute dugi foršpan koji nagovješćuje mračniju atmosferu, epsku akciju i jasno definirane likove.

Thor: Ragnarok

Marvel je na Comic-Conu prikazao četiri nova trailera za Thor: Ragnarok, stoga su fanovi bili ponešto razočarani kad je samo jedan od njih objavljen online. No i taj jedan dovoljno dobro prikazuje odmak od dosadašnjih filmova o Thoru. Novi redatelj zamijenio je dosadašnju naraciju o sukobu unutar obitelji nordijskih božanstava sa šarenim eksterijerima, međugalaktičkim putovanjima i Hulkom.

Kingsman: The Golden Circle

Prvi Kingsman bio je iznenađujuće zabavan i beskompromisan u svojoj brutalnosti, a sudeći po traileru, nastavak će biti još uzbudljiviji i zabavniji. Fox je povukao zanimljiv potez time što je trailer objavio dan prije početka Comic-Cona, no napravili su to ciljano. Naime, na konvenciji su prikazali novi trailer koji je zapravo zabavan spoj Kingsmana i Archera, najpoznatijeg animiranog špijuna, te još dosad neprikazane scene iz nadolazećeg filma.

Ready Player One

Publika je najviše iščekivala Justice League trailer nadajući se da će dobiti odgovore na spomenuta pitanja o Supermanu. No drugi film Warner Brosa prouzročio je još veće oduševljenje gledatelja. Radi se o Ready Player One, Spielbergovoj obradi kultnog SF romana Ernesta Clinea. Trailer prikazuje ne samo vrhunske efekte kojima je stvorena atmosfera virtualne stvarnosti, već i brojne reference na filmove iz osamdesetih. Primjetit ćete DeLorean iz Povratka u budućnost, motocikl iz Akire, pa čak i Freddyja Kruegera.

Bright

Obzirom na trenutni momentum i brzinom kojom izdaju nove serije i filmove, bilo je za očekivati da će se Netflix na Comic-Conu pojaviti s nečim novim i originalnim. Predstavili su Bright, filmu Davida Ayera koji je svoje End of Watch i Suicide Squad spojio u jednu prilično suludu cjelinu. Will Smith glumi murjaka kojem je partner ni više ni manje nego ork, a radnja se kroz niz bizarnih okolnosti vrti oko čarobnog štapića koji ispunjava želje.

Pacific Rim: Uprising

Pet godina nakon ne baš hvaljenog Pacific Rima Guillerma del Tora stiže nastavak. Tako ga barem predstavljaju, iako bi se sudeći po traileru moglo zaključiti da je drugi dio zapravo reboot moguće franšize. Pacific Rim: Uprising ponudio je vjerojatno najbezličniji foršpan u kojem nas samo podsjećaju na osnovnu premisu i što su zapravo Jageri, divovski roboti stvoreni za obranu Zemlje.

Igra prijestolja

Izašla je već hrpa trailera prije prikazivanja prve epizode sedme sezone Igre prijestolja, a na Comic-Con panelu ekipa glumaca bila je izuzetno suzdržana te gledateljima nije ponudila nimalo informacija o aktualnoj sezoni. No HBO je ipak ponudio par mrvica fanovima u novom traileru koji ukratko prikazuje što nas očekuje u nadolazećim tjednima.

Stranger Things

Na prošlogodišnjem Comic-Conu malo tko je znao za Stranger Things, no u međuvremenu je serija stekla takvu popularnost da je Netflix ove godine održao panel za drugu sezonu u najudarnijem, subotnjem terminu. Trailer nagovješćuje da će u drugoj sezoni sve biti veće i uzbudljivije, no zadržat će onu prepoznatljivu nostalgičnu atmosferu osamdesetih koja je osvojila gledatelje.

Westworld

HBO-ova superuspješna serija ima neobično dugu pauzu između prve dvije sezone. Nastavak Westworlda gledat ćemo s više od godine dana pauze od kraja prve sezone, stoga su gledatelji željni svake nove informacije. Iako je snimanje počelo tek nedavno, trailer nudi sasvim dovoljno da ponovno zagrije stare fanove i zainteresira nove za nastavak priče o pobuni robota.

Star Trek: Discovery

Novu Star Trek seriju smišljaju toliko dugo da se čini kao da su je najavili prije nekoliko godina. Serija je imala mnoštvo problema s produkcijom, nekoliko puta je odgođena, no problemi su očito riješeni pa ćemo avanture posade Discoveryja gledati za dva mjeseca. Trailer nas ukratko upoznaje s političkom situacijom između Federacije i Klingonaca, te s glavnim članovima posade, a obećava i znatno više akcije nego dosadašnje Star Trek serije.

Vikinzi

History je predstavio petu sezonu svoje najuspješnije serije dosad. Vikinzi se vraćaju u velikom stilu i to sa značajnim promjenama. Ovoga puta fokus će biti na Ragnarovom sinu koji će se okrenuti od invazije na Britaniju i započeti građanski rat među klanovima.

Krypton

SYFY prilično vješto skriva bilo kakve informacije o njihovoj novoj seriji od javnosti, trailer su očito čuvali baš za Comic-Con. Iako traje samo dvadeset sekundi, daje nam dobar uvid u vizualni identitet serije i potvrđuje da će prequel priče o Supermanu s očitim poveznicama sa Snyderovim Man of Steel.

Defenders

Daredevil, Jessica Jones, Luke Cage i Iron Fist dobivaju novu zajedničku seriju smještenu u Marvel Cinematic Universe. Novi trailer izazvao je dosta interesa na Comic-Conu, ponajviše jer je gledatelje upoznao s opakom Sigourney Weaver kao glavnom negativkom Alexandrom. Serija dolazi na Netflix 18. kolovoza