Disney i Lucasfilm pokreću igru u kojoj će ljudi u uvećanoj stvarnosti pronalaziti Star Wars likove

Igrači koji sudjeluju mogu osvojiti odlazak na premijeru The Last Jedija

FOTO: Lucasfilm promo

Fanovi Star Wars serijala navikli su istraživati trailere za nove Star Wars filmove do najsitnijih detalja kako bi otkrili skrivene natuknice o tome tko će se od novih likova pojaviti ili u kojem smjeru će radnja odvesti već poznate likove.

Sada će Disney i Lucasfilm ponuditi fanovima sličnu potragu u, uvjetno rečeno, stvarnom životu. Taj stvarni život će biti uvećan preko aplikacije na mobilnim uređajima. Naime, za 1. rujna su najavili Force Friday II kad će u u trgovinama početi prodavati igračke, knjige, odjeću i slične stvari kao uvod u nadolazeći Star Wars: The Last Jedi.

Aplikacija vodi fanove na premijeru The Last Jedija

Istovremeno će pokrenuti svojevrsnu igru u uvećanoj stvarnosti, koju su nazvali Find The Force, u kojoj će fanovi uz pomoć mobilne aplikacije moći tragati za likovima iz Star Wars svemira. Od 1. do 3. rujna fanovi će u 20 tisuća dućana u preko 30 zemalja moći pronaći svoje omiljene likove, za koje će se činiti kao da su stvarno tamo, a korisnici će ih moći spremiti u svoje mobilne uređaje.

Prvi Force Friday je bio veliki hit 2015., a ove godine se nadaju još većoj posjećenosti zahvaljujući Find The Force igri. Dodatni mamac za posjetitelje je mogućnost da upoznaju zvjezde Star Warsa uživo; svatko tko na Twitter pošalje fotku ili video lika kojeg otkrije Find The Force aplikacijom uz oznaku #FindtheForce ili #Sweepstakes sudjeluje u nagradnoj igri, a glavna nagrada je odlazak na premijeru Star Wars: The Last Jedi, javlja Hollywood Reporter.