Dobra vijest za astronaute, Star Wars: The Last Jedi prikazivat će se i u svemiru

Usput, George Lucas je pogledao film i kaže da je impresioniran

Najnoviji film iz Star Wars sage, The Last Jedi, upravo stiže u naša kina. Fanovi će se vjerojatno trgati za to da dobiju najbolja mjesta u kino dvorani, no ovog puta mogu biti sigurni da bez obzira na sjedala koja odaberu, neće imati najbolje iskustvo gledanja najnovijeg Star Warsa.

Naime, u dogovoru između Disneya i NASA-e odlučeno je da će se Star Wars: The Last Jedi prikazati, ni manje ni više, nego u svemiru. Točnije, NASA je u dogovoru s Disneyem organizirala prikazivanje novog Star Wars filma posadi Međunarodne svemirske postaje (ISS, International Space Station).

Astronautima će film dostaviti SpaceX kapsula

“Mogu potvrditi da će posada Međunarodne svemirske postaje (ISS-a) biti u mogućnosti gledati Star Wars: The Last Jedi u samoj postaji. Još ne možemo potvrditi točan datum prikazivanja, obzirom da obično na svemirskoj postaji dobivaju digitalne fajlove filmova koje mogu gledati na svojim laptopima i na standardnom projektoru koji je trenutno dio multumedijalne opreme na stanici”, rekao je Dan Hout, NASA-in službenik za odnose s javnošću.

Isto je potvrdio i Robin Seemangal, poznati izvjestitelj o američkom svemirskom programu i svemu vezanom uz letove u svemir.

Obzirom da nije najlakše doći do Međunarodne svemirske postaje, izgledno je da će im novi Star Wars film dostaviti SpaceX kapsula koja polijeće prema svemirskoj postaji u petak 15. prosinca. Space Exploration Technologies Corp. ili skraćeno SpaceX, je kompanija koju je osnovao Elon Musk, a nastoje se specijalizirati za putovanja u svemir. Uspon SpaceX-a je započeo kad su postali prva privatna kompanija koja je poslala teret u svemir.

George Lucas je impresioniran novim Star Wars filmom

SpaceX kapsula će astronautima donijeti novi Star Wars film koji je zasad zaradio odlične kritike. Redatelj Rian Johnson je očito napravio odličan posao, što potvrđuje i komentar Georgea Lucasa. Lucas, koji je otac cijele Star Wars franšize, rekao je da je novi Star Wars: The Last Jedi “prekrasno napravljen” te da ga je iskreno impresionirao, kako prenosi Hollywood Reporter.

George Lucas osmislio je cijeli koncept Sile, Jedija i svega ostalog u Star Wars svemiru. Napisao je scenarij za film s kojim je sve započelo, A New Hope, koji je također i režirao. Zaslužan je i za režiju druge, prequel trilogije, u kojoj smo saznali detalje o događajima koji su prethodili originalnoj trilogiji i o tome kako je Anakin postao Darth Vader.

Film je režirao redatelj hvaljenog SF-a Looper

Redatelj Rian Johnson je za razliku od Lucasa relativno neiskusan u redateljskim vodama. Režirao je nekoliko epizoda Breaking Bada, hvaljenu iako podcijenjenu akcijsku dramu Brick, te je napisao scenarij i režirao Brothers Bloom, neobičan komičan film s Adrienom Brodyjem i Rachel Weisz. No najviše utjecaja u Hollywoodu je imao svojim odličnim SF-om Looper.

Podsjetimo, Star Wars: The Last Jedi se u našim kinima službeno počinje prikazivati od 14. prosinca.