HBO je snimio dokumentarac o Spielbergu; donosi 30 sati intervjua s legendarnim redateljem

Film će biti prikazan 7. listopada, sad je pušten prvi trailer

Izašao je prvi trailer za HBO-ov dokumentarac o Stevenu Spielbergu, jednostavnog naslova Spielberg. Legendarni redatelj, koji je karijeru proveo iza kamere, sada je sjeo ispred nje i s redateljicom i producenticom Susan Lacy odradio gotovo 30 sati intervjua.

Dokumentarac, koji će premijerno biti prikazan 7. listopada, daje opsežan uvid u Spielbergovu karijeru, ali i na detalje o privatnom životu, odnosu s glumcima i drugim redateljima te brojnim drugim stvarima. Tako ćemo kroz film, između ostalog, saznati mnogo o njegovim počecima kad je kao klinac snimao filmove na super osmici (posveta tim danima je odličan SF Super 8 na kojem je radio s redateljem J.J. Abramsom).

O Spielbergu govore Scorsese, Coppola, de Palma…

Osim o počecima, saznat ćemo koliko je u nastavku karijere na njega utjecalo poznanstvo s velikanima poput Martina Scorsesea i Georgea Lucasa, te o najvećim preprekama s kojima se susreo dok je snimao neke od svojih najvećih hitova. Za potpunu sliku o Spielbergu, redateljica Lacy je intervjuirala mnoge glumce i redatelje koji su s njim surađivali pa se u dokumentarcu pojavljuju i Martin Scorsese, J.J Abrams, Leonardo DiCaprio, Tom Hanks, Francis Ford Coppola, Liam Neeson, Cate Blanchett, Brian de Palma i mnogi drugi.

Spielberg je nesumnjivo jedan od najvećih redatelja u povijesti filma i jedan je od rijetkih koji su se uspješno pozabavili s toliko različitih žanrova i tema. Osim toga, Spielberg je inspirirao mnoge mlade redatelje svojim klasicima poput Ralja, E.T-ja, Bliskih susreta treće vrste, Indiane Jonesa…, naprosto je previše filmova da bi ih sve nabrojali. Jedan je i od osnivača DreamWorks studija u kojem su nastali klasici poput Spašavanja vojnika Ryana i Shreka. Mediji su već puno pisali o Spielbergovoj karijeri, no novi dokumentarac HBO -a obećava dublji i osobniji uvid u um, maštu i kreativni proces jednog od najvećih majstora filma.