Nitko nije očekivao da će novi film o Steveu Jobsu tako jako podbaciti na kino blagajnama

Tijekom prvog vikenda prikazivanja zaradio je tek nešto više od 7 milijuna dolara

FOTO: Screenshot

Već mjesecima se postupno gradi atmosfera oko izlaska “Stevea Jobsa”, novog biografskog filma o suosnivaču Applea. Hvalospjevi o naslovnoj ulozi Michaela Fassbendera pljušte sa svih strana, a tvorci filma su se s podsmjehom osvrtali na prijašnji pokušaj biografskog filma s Ashtonom Kutcherom u glavnoj ulozi.

“Stevea Jobsa” se najavljivalo kao inteligentan i privlačan film s glavnim glumcem koji zaslužuje nominaciju za Oscara, te sa scenarijem Aarona Sorkina kojeg su neki opisali kao “modernog Građanina Kanea“. No svi ovi epiteti nisu pomogli filmu koji je doživio popriličan debakl tijekom prvog vikenda u kinima; zaradio je samo 7.3 milijuna dolara.

Sonyjevi analitičari predvidjeli ovakav scenarij

To je manje od trećine budžeta potrošenog na snimanje i koji je iznosio 30 milijuna dolara, a kad se tome doda cijena marketinga i promocije, ukupan trošak filma postaje duplo veći. Da bi ovaj film postao isplativ, morao bi zaraditi barem 120 milijuna dolara, što se u ovom trenutku ne čini vjerojatnim. Usporedbe radi, spomenuti film “Jobs” s Kutcherom u glavnoj ulozi je tijekom prvog vikenda u kinima zaradio samo 500 tisuća dolara manje.

Čini se da su ovakav scenarij predvidjeli analitičari filmskog studija Sony još prošle godine. Naime, u famoznim e-mailovima koji su iscurili lani, oni su procijenili da će “Steve Jobs” u najboljem slučaju tijekom svog prikazivanja u američkim kinima zaraditi tek 30 milijuna dolara. No ovi poražavajući rezultati su ipak bili neočekivani kad se uzme u obzir da je prije 2 tjedna počelo limitirano ekskluzivno prikazivanje u samo četiri kina u SAD-u i kad je ovaj film oborio rekord sa zarađenih 2.6 milijuna. Kad su projekcije krenule u cijeloj zemlji, posjećenost je naglo pala.

Previše izmišljenih detalja u filmu?

Uzroci ovako razočaravajueg rezultata još uvijek nisu poznati. Postoji mogućnost da gledatelji čuvaju novac za premijeru “Star Warsa”, a moguće je i da im se ova fiktivna verzija života Stevea Jobsa nije učinila toliko zanimljivom kao stvarna priča.