Ovo neobično istraživanje kaže da potrošači najviše kupuju stvari koje reklamira Liam Neeson

Ostvario je jednak rezultat kao i Brosnan, no čini se da je Neeson bolji prodavač

Marketinški stručnjaci koji traže slavne osobe da reklamiraju njihove proizvode ne mogu za to pronaći bolju osobu od Liama Neesona. Tako su barem pokazali rezultati istraživanja koje je provela kompanija Nielsen. U obzir su uzeli reklame u kojima se pojavljuju poznate osobe i koje su se na tržištu pojavile u prva 3 mjeseca ove godine.

Kao parametre u istraživanju uzeli su generalno dopadanje publici, koliko su javno osviješteni, kakav utjecaj imaju, itd. Pierce Brosnan i Liam Neeson su ostvarili identični broj bodova, ali je utvrđeno kako potonji ipak jače utječe na prodaju proizvoda.

Reklamira igrice za mobitele

Čini se da Neeson svoj uspjeh u ovom istraživanju postigao ponajviše zahvaljujući reklami koju je snimio za video igricu “Clash of Clans” i koja se prvi put emitirala za vrijeme američkog Super Bowla, najgledanijeg događanja na televiziji. U toj reklami se ovaj poznati glumac ufurao u svoju najpoznatiju ulogu posljednjih godina; umirovljenog agenta CIA-e Briana Millsa iz filma “Taken”. Inače, ako ste skloni ovisnosti o igricama za mobitele, nemojte skinuti “Clash of Clans”. Navući ćete se.

Rezultati Nielsenova istraživanja su pokazali kako postoji još nekoliko glumaca koji dosta dobro utječu na prodaju proizvoda koje reklamiraju. Između ostalih to su Matthew McConaughey, Jennifer Garner, Natalie Portman, Sofia Vergara i Jim Parsons.