FOTO: De'Longhi

U backstageu s Bradom Pittom. U pauzama od snimanja popije do četiri kave

Doznali smo što se sve krije iza nove reklame u kojoj je ovaj mnogima omiljeni glumac zaštitno lice

Iza kulisa

U backstageu s Bradom Pittom. U pauzama od snimanja popije do četiri kave

Doznali smo što se sve krije iza nove reklame u kojoj je ovaj mnogima omiljeni glumac zaštitno lice

FOTO: De'Longhi

Sredinom devedesetih počeo je graditi svoju slavu pojavivši se u nekoliko značajnih holivudskih filmskih naslova poput SF hita Dvanaest majmuna i trilera Sedam. Na crvenim tepisima oduševljavao je svojom pojavom, a to čini i dan-danas, unatoč tome što mu se bliži 60. rođendan. Brad Pitt tako je nedavno ponovno svima zapeo za oko postavši zaštitno lice i premium ambasador drugog nastavka kampanje Perfetto, renomiranog brenda tvrtke De’Longhi.

Time je oduševio sve svoje, ali i obožavatelje De’Longhi proizvoda – očaravajući kadrovi laganog talijanskog života u slikovitom mediteranskom okruženju pristaju mu baš fantastično. Nas je to posebno privuklo da doznamo što se sve točno zbivalo iza kulisa jednog malo drugačijeg holivudskog backstage seta.

Proslava svakodnevnih trenutaka užitka

De'Longhi

Lijepa priča koja objedinjuje talijanski način života bila je polazna točka ovog snimanja. Njome se, između ostaloga, željela istaknuti važnost slavljenja trenutaka uživanja, prihvaćanja slobodnog vremena, poticanja bliskosti te njegovanja emocionalnih veza. A Pitt upravo to nastoji njegovati u svojoj svakodnevici, ali i na setu, pa je ovim povodom otkrio da izuzetno voli jednostavnost i lagani tempo bez stresa. U pauzama od snimanja uvijek pije kavu koja mu pomaže probuditi kreativnost te mu pruža trenutke posebnog užitka i gušta.

“Za mene kava nije samo piće – ona stvara veze, omogućuje da kreirate trenutak samo za sebe, da zastanete i uživate u trenutku. Ja sam predani kavopija. Osoba koja pije tri cappuccina ujutro i eventualno espresso poslijepodne”, rekao je Pitt. Zato ga je sudjelovanje u ovoj kampanji oduševilo. Posebno je istaknuo da mu se sviđa talijanska ideja stvaranja svojevrsne ceremonije povezane s kavom, a budući da De’Longhi uvelike obraća pažnju na detalje, Pittu je to razlog zbog kojeg još više cijeni ovaj premium brend.

Talijanski koncept življenja je sve što nam treba

De'Longhi

Osim Pitta, iza De’Longhi kampanje stoje i druga poznata holivudska imena, poput američkih redatelja Damiena Chazellea i Bennetta Millera koji su na poseban umjetnički i kreativan način ispripovijedali priču koja se krije iza brenda. Novom poglavlju Perfetto kampanje tako je želja povezati se s potrošačima diljem svijeta, premošćujući geografske granice – jednako kao što to već stoljećima radi espresso kava. Iako je espresso svoje podrijetlo pronašao u Italiji, on je prešao geografska ograničenja i postao užitak u kojem se uživa daleko izvan granica zemlje. De’Longhi zato ponosno predstavlja talijansku marku, kao i cjelokupni talijanski koncept življenja.

Svojim vrhunskim aparatima za kavu teži prenijeti ideju da kava služi kao univerzalni jezik, amblem životnog stila te kao medij za autentičnost – sastavni dio svakog ljudskog iskustva. Upravo zbog toga, ovi su aparati za kavu zahvaljujući naprednoj tehnologiji dovedeni do savršenstva te za rezultat imaju savršenu kavu od baš svakog zrna.

Posljednja inovacija na tržištu aparata za kavu upravo je De’Longhi Eletta Explore koji je ujedno i u središtu nove Perfetto kampanje. Posebno ga ističe integrirana Cold Brew Technology koja je novi trend u svijetu. Tehnologija hladne ekstrakcije osmišljena je za ekstrakciju različitih nijansi okusa iz zrna kave. Uz niski pritisak i vodu sobne temperature, rezultat su osvježavajući cold brew napitci kod kuće, i to za manje od pet minuta.

Vrhunska inovacija dostupna svima

De'Longhi

Tu je još i De’Longhi LatteCrema Cool Technology koja olakšava pripremu ukusnih hladnih kava kod kuće. Bilo da ste za klasičnu kavu ili želite istražiti razne druge napitke, sve što vam je potrebno je samo malo mašte i zanimljivih recepata. S druge strane dostupna je i LatteCrema Hot Technology koja omogućava otkrivanje svijeta tradicionalnih, toplih napitaka pripremljenih od mirisnih zrna kave koje zaista obožavamo.

Pritom je od velike pomoći i aplikacija De’Longhi Coffee Link s više od 100 kreativnih toplih i hladnih recepata te uz mogućnost da daljinski upravljajte svojim uređajem. Eletta Explore aparat za kavu karakterizira i intuitivni zaslon na dodir te bezbroj novih funkcija poput Mug-to-go ili automatskog stvaranja pjene od hladnog mlijeka samo jednim dodirom.

Posvećenost detaljima ono je što čini kvalitetu

De'Longhi

Imajući na umu sve ove benefite, nije ni čudo da je glumačka zvijezda vrlo rado set akcijskih filmova zamijenila ovim šarmantnijim, opuštenijim i daleko ugodnijim. Jer, na svakom je koraku mogao uživati u premium tehnologiji aparata za kavu, kao i vrhunskim kapljicama kave. Glumčevo zadovoljstvo zbog sudjelovanja u ovakvom projektu bilo je neminovno vidljivo i drugim članovima ekipe, ali i samog brenda.

Tako su iz De’Longhija istaknuli da je ono što ih je najviše dojmilo u radu s ovim izvanrednim talentima njihova predanost kvaliteti. Njihova pažnja posvećena detaljima, pripovijedanje i izvođenje te izuzetne glumačke sposobnosti. Glumcima poput Brada Pitta zaista je stalo do priča koje plasiraju u svijet te žele osigurati da će ih potrošači, kao i oni sami, voljeti na poseban način. Vjerujemo da mu je ovaj put to definitivno uspjelo.


Sadržaj nastao u suradnji s brendom De’Longhi.