Ususret Danu planeta Zemlje, Lidl predstavio treći izvještaj o održivosti

Pokrenuto partnerstvo Lidla s Bankom hrane zagrebačkog Crvenog križa, Prijateljima životinja i udrugom CeliVita

Trgovački lanac Lidl Hrvatska predstavio je Izvještaj o održivosti za poslovne godine 2021. i 2022., svoj treći uzastopni izvještaj kojim predstavlja odgovorne i održive prakse u upravljanju utjecajima na okoliš i ljude. Uz predstavljanje Izvještaja ususret obilježavanju Dana planeta Zemlje, Lidl je najavioisvojanajnovija partnerstvas Bankomhrane Crvenog križa Zagreb, kojoj će donirati pekarske proizvode te voće i povrće, ali i suradnju s udrugama Prijatelji životinja i CeliVIta na projektima osvješćivanja i edukacije o posebnim vrstama prehrane.

Panel o Lidlovim odrzivim aktivnostima

Predstavljanje izvještaja održano u Botaničkom vrtu u Zagrebu uključilo je panel stručnjaka Lidla Hrvatska te partnera s kojima kompanija surađuje u svojim strateškim aktivnostima. Uz predstavnike Lidla, člana Uprave za nabavu i marketing Bojana Vukovića te voditeljicu CSR-a i održivosti Lanu Jugo, na panelu su sudjelovali i Natalija Šoša, direktorica tvrtke Ekos Cakes, jednog od niza domaćih dobavljača Lidla, Mirjana Matešić, direktorica Hrvatskog poslovnog savjeta za održivi razvoj, te Ruđer Novak, voditelj inicijative „Čisto podzemlje”.

Izlozba Lidlovih drustveno odgovornih aktivnosti

Uzvanici predstavljanja tako su imali priliku čuti više o tome kako Lidl Hrvatska surađuje sa svojim dobavljačima na kreiranju unaprijeđenog i novog asortimana proizvoda, koje aktivnosti poduzima da smanji svoj okolišni i klimatski utjecaj, kako kreira radno iskustvo za svoje zaposlenike, ali i koje suradnje i partnerstva ostvaruje kako bi ojačao svoje pozitivne učinke na okoliš, društvo i gospodarstvo. Uzvanici su također imali priliku razgledati izložbu u kojoj su predstavljene brojne druge prakse održivosti Lidla.

“Kao velika i snažna kompanija, Lidl ima i značajne utjecaje na gospodarski, ali i okolišni kontekst te na sve dionike s kojima u svom poslovanju dolazi u kontakt. Pažljivo ih i sustavno promišljamo, ali u njima vidimo i brojne prilike. Usredotočeni smo na prepoznavanje svega što možemo učiniti da smanjimo okolišni i klimatski utjecaj svojeg poslovanja, da brinemo o stvaranju poštenih poslovnih odnosa i o zaštiti prava svih ljudi, od dobavljača, preko zaposlenika, do kupaca, a u konačnici, da tim istim kupcima ponudimo održivije proizvode”, rekao je prilikom predstavljanja izvještaja Bojan Vuković, član Uprave za nabavu i marketing.

Mirjana Matesic, Rudjer Novak, Natalija Sosa, Bojan Vukovic, Lana Jugo

Treći Izvještaj o održivosti Lidla Hrvatska izrađenje prema Standardima Globalne inicijative za izvještavanje, te uključuje sveobuhvatnu analizu poslovnog modela, strategije Lidla u upravljanju ključnim utjecajima, postizanja postavljenih ciljeva te stvaranja vrijednosti za dionike. Strategija održivosti Lidla oslonjena je na tri stupa: Dobro za planet, Dobro za ljude i Dobro za tebe koji kroz 6 tema – poštivanje bioraznolikosti, zaštita klime, očuvanje resursa, pošteno postupanje, promicanje zdravlja i vođenje dijaloga – opisuju pristup Lidla u identificiranju i upravljanju svojim utjecajima.

Lidlovo trece nefinancijsko izvjesce

Treći Izvještaj o održivosti Lidla Hrvatska izrađenje prema Standardima Globalne inicijative za izvještavanje, te uključuje sveobuhvatnu analizu poslovnog modela, strategije Lidla u upravljanju ključnim utjecajima, postizanja postavljenih ciljeva te stvaranja vrijednosti za dionike. Strategija održivosti Lidla oslonjena je na tri stupa: Dobro za planet, Dobro za ljude i Dobro za tebe koji kroz 6 tema – poštivanje bioraznolikosti, zaštita klime, očuvanje resursa, pošteno postupanje, promicanje zdravlja i vođenje dijaloga – opisuju pristup Lidla u identificiranju i upravljanju svojim utjecajima.

Kada je riječ o društvenom utjecaju, Lidl je nedavno započeo suradnje s nekoliko novih partnera. Radeći na ostvarivanju svog cilja smanjenja bacanja otpada od hrane, ove godine je započeo partnerstvo s Crvenim križem Zagreb, prvim koji je u Hrvatskoj osnovao Bankuhrane – središnje mjesto za prihvaćanje, skladištenje i koordinaciju distribucije donirane hrane. Lidl podržava Banku hrane donacijom pekarskih proizvoda te voća i povrća koje se na kraju radnog dana ne proda, a prikladno je za konzumaciju, iz odabranihzagrebačkih trgovina, a suradnja se planira proširiti i na druge aktivne banke hrane kao i na druge Lidlove trgovine u Hrvatskoj.

Mirjana Matesic, Rudjer Novak, Natalija Sosa, Iva Sulentic, Bojan Vukovic, Lana Jugo

Oslanjajući se na načela osviještene prehrane, Lidl je nedavno pokrenuo suradnju s udrugama Prijatelji životinja te CeliVita. S Prijateljima životinja planiraju obilježavanje Svjetskog Dana veganstva 1.11, a kada će zajednički objaviti digitalnu vegansku kuharicu koja se sastoji od recepata u kojima su korišteni proizvodi Lidlovog veganskog brenda Vemondo. U suradnji s CeliVitom, Lidl se svojim proizvodima pridružio Registru bezglutenskih proizvoda ove udruge, koji pomaže oboljelima od celijakije lakše snalaženje pri kupovini namirnica. Također, zajednička javnozdravstvena akcija „Ni u tragovima“ održat će se u svibnju, a bit će fokusirana na aktivnosti osvješćivanja i edukacije o zaštiti zdravlja oboljelih od celijakije – odraslih i djece – te povećanje kvalitete njihova života.

Lidlov Izvještaj o održivosti možete pronaći na linku: Izvještaji o održivosti – Lidl Hrvatska

O Lidlu

Trgovačko društvo Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedno je od vodećih poduzeća u prehrambenoj i maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Društvo Lidl trenutačno ima oko 11. 900 trgovina i više od 200 logističko distributivnih centara u 31 zemlji diljem svijeta.

Kao diskontna maloprodaja, Lidl se vodi načelom optimalnog odnosa cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i usmjerenost na procese određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, lokalnim logističko distributivnim centrima i servisima. Kao upravitelj čitavog sustava, Lidl Stiftung sa sjedištem u Neckarsulmu, odgovoran je za dizajn i strukturu standardiziranih procesa.

Lidl trenutno ima više od 360.000 zaposlenika. Dinamika svakodnevnog rada, snaga tima kao rezultat toga te
pravednost pri ophođenju karakteriziraju rad u Lidlu širom svijeta.U svakodnevnom poslovanju, Lidl preuzima odgovornost za ljude, društvo i okoliš. U Lidlu, održivost znači ispunjenje obećanja o kvaliteti svaki dan.

Schwarz grupa, koja diljem svijeta posluje kao maloprodajna grupacija, u fiskalnoj godini 2021. generirala je promet od 133,6 milijardi eura.

Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 109 trgovina i 2 logističko-distributivna centra te zaposlivši više od 3200 zaposlenika.