Nekad je nužno odabrati stranu

Agrokor je upravo objavio novo priopćenje, kažu da žele demantirati neke informacije iz medija

Pišu da 'pozicija i opstojnost Agrokora i njegovih kompanija nisu upitne'

22.10..2013., Zagreb - Sjediste Agrokora u Ciboninom tornju na Trgu Drazena Petrovica.
Photo:
FOTO: PIXSELL

Agrokor se danas oglasio još jednim priopćenjem u kojem demantiraju, kako tvrde, nepotpune i netočne informacije koje se ovih dana pojavljuju u medijima. Između ostalog, pišu da pozicija i opstojnost Agrokora i njegovih kompanija nisu upitne te da “rade na repozicioniranju sustava i novom poslovnom modelu”.

Priopćenje prenosimo u cijelosti:

”Do javnosti ovih dana dolaze razne informacije o Agrokoru, među njima i velik broj nepotpunih i netočnih informacija koje mogu stvoriti iskrivljenu sliku o kompaniji i poziciji u kojoj se ona nalazi. Poštujući veliki javni interes, želimo ponoviti da je Agrokor najveća hrvatska i regionalna kompanija, koja ima snažne brendove, jaku tržišnu poziciju i kvalitetne zaposlenike.

‘Radimo na novom poslovnom modelu’

Ukupan Agrokorov prihod čini 15% hrvatskog BDP-a i jedan je od pokretača gospodarskog razvoja, prvenstveno u prehrambenoj i poljoprivrednoj proizvodnji. Pozicija i opstojnost Agrokora i njegovih kompanija nije upitna.

Menadžment kompanije, zajedno s ključnim investitorima, radi na repozicioniranju sustava i novom poslovnom modelu kojim će zaštititi interese svih svojih dionika, vodeći prvenstveno računa o zaposlenicima i njihovim radnim mjestima te dobavljačima i partnerima, prema kojima će Agrokor ispunjavati sve preuzete obveze.

‘Snažna podrška ključnih dionika’

Odabrani model uskoro će biti prezentiran svim ključnim partnerima i zaposlenima. Agrokoru će biti prihvatljiv samo onaj model koji ne bi išao nauštrb naših zaposlenika i naših dobavljača i koji će u potpunosti štititi njihove interese, a u suglasju je s našim investitorima. Važno je naglasiti da u tom procesu imamo snažnu podršku svojih ključnih dionika.

Repozicioniranje kompanije omogućit će daljnji razvoj kako naših kompanija, tako i naših poslovnih partnera/dobavljača.”