Novi koncept hrvatskog turizma predstavljen je večeras u Londonu, ovdje pogledajte kako je to izgledalo

Na predstavljanju su bili Milanović i Lorencin, ali i glumica Naomi Harris

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) u Londonu je u četvrtak predstavila novi koncept promocije hrvatskog turizma za strana tržišta koji uz slogan “Croatia, Full of life” (Hrvatska, puna života) i raznolike prateće aktivnosti poručuje da je Hrvatska ‘energična mediteranska destinacija koja nudi izniman broj različitih životnih stilova’.

Događaj je organiziran na riječnom kruzeru na Temzi, gdje je predstavljena replika mediteranskog otoka s elementima hrvatske kulturne i prirodne baštine.

“Danas je poseban dan, donijeli smo u London mali dio Mediterana, koji je najljepši dio Jadrana”, kazao je ministar turizma Darko Lorencin, piše Jutarnji.

Istaknuo je da Hrvatska kreće s novom kampanjom nakon što je u veljači ove godine izabran novi slogan “Croatia, Full of life” kojim će se Hrvatska odsad promovirati kao turistička destinacija na globalnom tržištu.

https://www.youtube.com/watch?v=n2R-UdsEHuA

Premijer Zoran Milanović poručio je da je Hrvatska puno više od sunca i mora. “Ja sam dijete svoje zemlje. Pozivam vas da posjetite Hrvatsku i to ne samo ljeti”, rekao je premijer.

Na predstavljanje je stigao i trener londonskog nogometnog kluba West Hama Slaven Bilić, ali i poznata britanska glumica Naomi Harris, koja je priznala da nikada nije bila u Hrvatskoj.

Iz Hrvatske turističke zajednice poručuju da je cilj Hrvatsku promovirati kao energičnu mediteransku destinaciju koja nudi izniman broj različitih životnih stilova.

HTZ je započeo s novom promocijom Hrvatske putem svih online platformi i s novom web stranicom croatia.hr. Kampanja na stranim tržištima kreće od 5. listopada, a datumi lansiranja ovise o konkretnom tržištu.