Nekad je nužno odabrati stranu

Izgleda da turistički slogan 'Croatia full of life' nije baš dugo izdržao; Cappelli kaže da razmišljaju o nečem novom

Inače, sadašnji slogan platili smo prije dvije godine 2,5 milijuna kuna

FOTO: Screenshot

Mediji javljaju da bi Hrvatska uskoro mogla dobiti novi turistički slogan. Dosadašnji slogan, ‘Croatia full of life’ nije baš zaživio otkako je prije dvije godine predstavljen, smatra ministar turizma Gari Cappelli.

“Izvan turističke sezone bavimo se nekim drugim pristupima i u tom segmentu on nema svoj smisao, moje osobno mišljenje je da će u tom segmentu trebati raditi korekcije”, rekao je Cappelli za RTL.

‘Full of life’ koštao 2,5 milijuna kuna

Cappelli kaže da će se kod odabira novog slogana poraditi na nacionalnim obilježjima i vraćanju kockica, “dakle ono Croatia ili Hrvatska, da na tom planu radimo malo više”, rekao je ministar.

‘Full of life’, smatra Cappelli, ne mora potpuno nestati, može se primjenjivati na jedan dio ponude, ali ne kao glavni slogan. Slogan ‘Croatia full of life’ predstavljen je prije dvije godine, dok je ministar bio IDS-ov Darko Lorencin, a zamijenio je dotadašnji ‘Mediteran kakav je nekad bio’. Izrada novog koncepta koštala je nešto manje od 2.5 milijuna kuna.