Kontroverzna firma Divinus Victoria odbila reklamiranje nove predstave 'Nečastive' iako je već uzela novac

Divinus Victoria je već poznata po radikalnim vjerskim stavovima

FOTO: screen shot

Organizatori festivala Perforacije čija predstava “Nečastive” će se večeras održati u Zagrebačkom kazalištu mladih ostali su nemalo iznenađeni kada su putem e-maila, u zadnji čas, doznali da reklama za njihov festival neće biti reklamirana, piše Večernji list.

Reklama je trebala biti emitirana na videodispleju na Trgu bana Josipa Jelačića i na zagrebačkom Cjetnom trgu, ali samo noć prije otvaranja festivala organizatorima je stigao e-mail iz tvrtke Divinus Victoria koja je koncesionar tog gradskog oglasnog prostora.

Sredstva im neće biti vraćena

Kako piše Večernji, iz tvrtke Divinus Victoria odbili su reklamirati predstavu jer smatraju da je riječ o sadržaju koji vrijeđa javni moral. E-mail koji su dobili organizatori prenosimo bez jezičnih i pravopisnih intervencija:
“S obzirom da se u vašem materijalu spominje riječ ‘nečastive’ koja asocira na nečastivog, sotonu, đavla, vraga, lucifera, kao i to da su u videouratku polugola tijela a u jednom kadru se vidi gola bradavica ženskih grudi, takav materijal u konzulaciji s gradom i suvlasnicima vrijeđa čudoređe naših građana i kao takav takođerne spada u materijal koji mi ne emitiramo”.

U istom e-mailu ih se obavještava da im sredstva uložena u reklamu koja nije emitirana neće biti vraćena, jer su “utrošena za ranije dogovorenu sekundažu”.

Posebno je zanimljivo što se iz tvrtke Divinus Victoria pozivaju na konzultacije s gradskom upravom s obzirom na to da je jedan od glavnih financijera festivala Perforacije i predstave “Nečastive” upravo Gradski ured za kulturu, obrazovanje i sport Grada Zagreba, što bi značilo da je Grad svojem koncesionaru preporučio cenzuru projekta koji je sam podržao, pri čemu je gradski novac ostao na računu privatne tvrtke koja nije obavila uslugu koju je naplatila.

“Žive po Božjim zapovijedima”

Tvrtka Divinus Victoria, što bi u prijevodu značilo “Božja pobjeda” poznata je javnosti po kontroverznoj reklami koju je objavila u svibnju 2013. nakon odluke Ustavnog suda kojom je zabranjen zdravstveni odgoj u školama. Naime, na njihovom reklamnom displeju na Trgu bana Jelačića tada je osvanula slika Isusa Krista uz kojeg je stala sljedeća poruka: “Bogu hvala na odluci Ustavnog suda zbog odluke o zdravstvenom odgoju i Božji blagoslov svim sucima Ustavnog suda i ljubljenom hrvatskom puku”.

Facebook
Kontroverzna reklama tvrtke Divinus Victoria iz 2013. godine facebook

Vlasnici iz Crne kronike

Iza imena Divinus Victoria stoje tri vlasnika, od kojih je jedan Marinko Stojanović, čije ime se u nekoliko navrata spominjalo na stranicama crne kronike. Stojanović je poznat po obračunu sa splitskim poduzetnikom Željkom Kerumom, a punio je novinske stupce i 1999., kada je u Požegi pucao u trbuh Miljenku Soldi te ga smrtno ranio, pisao je 2013. godine Index. Drugi vlasnik, Davor Denac, samoprozvani je egzorcist, kojega su čak i iz crkvenih krugova prozvali prevarantom.