Nekad je nužno odabrati stranu

Ostanite uz naš program; predstavljamo novi, napredniji, aspirativniji i kvalitetniji Telegram

Novim Telegramom želimo nastaviti našu skromnu web revoluciju

Ostanite uz naš program; predstavljamo novi, napredniji, aspirativniji i kvalitetniji Telegram

Novim Telegramom želimo nastaviti našu skromnu web revoluciju

Dvije i pol godine nakon lansiranja, redakcija i uredništvo s ponosom predstavljaju novu verziju Telegrama; naš prvi veliki redizajn tjednima nas – OK, mjesecima – čini prilično nervoznima i uzbuđenima, jer novi Telegram predstavlja veliki i nimalo ziheraški skok za nas i naše korisnike.

Lansiranje Telegrama 2015. godine bilo je vođeno idejama naprednog i drugačijeg; naprednog, jer smo htjeli ponuditi ambiciozne priče, dobro pripovijedanje, originalnu produkciju i vrhunsku fotografiju. Drugačijeg, jer nismo vidjeli puno poslovnog ni sadržajnog smisla ulaziti u okršaje s etabliranim, srednjostrujaškim hrvatskim portalima po pitanju hiperprodukcije i masovnosti.

Reuters nas je uvrstio u najjače digitalne brendove

Brojke ukazuju da u tome nismo bili posve neuspješni: Telegram je, po relevantnim istraživanjima Gemiusa, odabir produktivne, kreativne i progresivne Hrvatske. Od svih najposjećenijih hrvatskih portala, imamo najveći postotak čitatelja sa završenim fakultetom ili visokom školom i najveći postotak zaposlenih u privatnom sektoru.

Zadovoljni smo što je Telegram ušao u nedavni Reutersov odabir najjačih digitalnih brendova u Hrvatskoj, kao jedini portal lansiran u posljednjih nekoliko godina. To je potvrda svega onog što svakodnevno vidimo, kad opsesivno pratimo koliko nam se priče čitaju, shareaju, retvitaju, komentiraju… Posebno naše najčitanije priče, o novim idejama, ljudima i konceptima u ekonomiji, kulturi, biznisu, tehnologiji i znanosti (toliko o pijanoj ideji da nama novijim generacijama treba plasirati priglupi, stopostotni trash).

Ljudi koje zanima kako će svijet izgledati za 20 godina

Novim dizajnom nastavljamo, još radikalnije i odlučnije, u smjeru naprednog i aspirativnog, što je BMW, kao ekskluzivni partner našeg redizajna, prepoznao; novi Telegram zadržava osnovnu strukturu koju korisnici vole, ali donosi znatno čišći prikaz sadržaja, nove vizualne i sadržajne formate za naše longform materijale, i veći fokus na našu originalnu video i foto produkciju (za sve grafičke detalje, preporučujemo tekst našeg kreativnog direktora Mihovila).

Promjena nije samo vizualna. Još više nego dosad, Telegram želi biti platforma za novije generacije i sve ljude koji gledaju naprijed, ljude koje zanima kako će svijet izgledati za 20 godina; kroz pozitivne primjere inovatora, poduzetnika, znanstvenika, nastavnika ili doktora koji nas guraju prema slobodnijem i otvorenijem društvu, i, nažalost, kroz prokazivanje retrogradnih trendova, pojava i likova koji čine sve da do novog svijeta ne dođe.

Telegramova nimalo skromna namjera

Kao što smo kazali u mjesecima nakon pokretanja 2015., ambicioznim planovima o stalnom vrednovanju poduzetničke i kulturne produkcije, o otkrivanju zaboravljenog i prešućenog te o smjelom sučeljavanju s ne uvijek ugodnim izazovima društvene, političke i kulturne zbilje, Telegram iskazuje uvjerenje da će upravo tako odgovoriti na potrebe čitatelja za temeljitijim razumijevanjem svega što se oko njih zbiva.

Neskromna namjera Telegrama je da bude baš to, da ga korisnici prepoznaju kao odgovor na svoju potrebu za osmišljenom informacijom i kao poziv za zajedničko promišljanje o osobnim problemima i o problemima društva, države i svijeta. Nejasne stvari nekom će se, uz pomoć Telegrama, možda razjasniti. Ono normalno i neupitno će se, možda, uz pomoć Telegrama pokazati spornim.

Ostanite uz Telegramov program – naša skromna revolucija nije gotova, ona je tek počela.


Urednički komentar redakcije Telegrama.