Telegram doznaje da Dnevniku HTV-a nije pomogao ni novi studio, u pola godine gledanost im se prepolovila

Mala analiza pada gledanosti centralnog dnevnika

Rezultati gledanosti centralnog Dnevnika u protekla tri tjedna, nakon što je HTV predstavio novi studio i ambiciozne planove, svaki dan su sve lošiji. Tog 15. svibnja, kada su prvi put emitirani u “tehnološki najsuvremenijem studiju u Europi”, kako su najavljivali, Dnevnik u 19 sati pratilo je 10,48 posto opće populacije.

No već idući tjedan, gledanost im je pala na prosječnih 5,9 posto po danu. Tjedan kasnije srušila se na 5,7 posto, dok se posljednjih nekoliko dana svibnja i prvih dana lipnja vrtila oko 4,8 posto. U međuvremenu im se dogodilo nekoliko nesretnih gafova, poput jučerašnjeg izbjegavanja proglašavanja Tomislava Karamarka najnegativnijim političarem u zemlji.

U siječnju ih je pratio 425 tisuća građana

U tehnički impresivan studio s videozidom od 20 kvadrata HRT je uložio 6,8 milijuna kuna. Nekoliko dana prije lansiranja novog Dnevnika, Katarina Periša Čakarun, vršiteljica dužnosti rukovoditelja Informativnoga medijskog servisa HRT-a, u intervjuu za Jutarnji list najavila je brojne vizualne i sadržajne promjene.

HTV je početkom veljače, kada je odgovarao na Indexov upit, objavio kako je njihov Dnevnik tijekom siječnja svakodnevno pratilo gotovo 425 tisuća ljudi, odnosno 10,5 posto hrvatskih građana. Gledanost im je od veljače u konstantnom padu. Taj su trend pokušavali zaustaviti, između ostalog i vizualno osvježenim studijem, no to im, unatoč prilično ambicioznima najavama gospođe Čakarun, baš i ne uspjeva.

RTL Direkt konstantno raste

Jedina informativna emisija HRT-a, koja postiže relativno dobre rezultate, jest Dnevnik u Podne, kojega je u posljednja tri tjedna u prosjeku pratilo 8,8 posto gledatelja. Međutim, ona se emitira u terminu kada ni na jednoj nacionalnoj televiziji nema konkurentski informativni sadržaj.

Istovremeno, gledanost Zorana Šprajca u RTL Direktu, koji se emitira znatno kasnije, svakodnevno raste. U prvom tjednu svibnja RTL Direkt imao je prosječnu gledanost oko sedam posto, dok se u posljednja tri tjedna RTL Direkt popeo na 9.1 posto opće populacije.