Vani je proljeće, ali Snježna kraljica herojski ide dalje. Građani će to platiti 10 milijuna kuna

Proteklih godina organizacija utrke koštala je oko 23 milijuna kuna, sad je 28,9 milijuna

15.12.2014., Zagreb - Pripreme za Snjeznu kraljicu 2015 u punom su jeku. Satori i tribine su spremni, a organizatori i ove godine imaju problema sa vremnom. Samo dio staze je prekirven umjetnim snjegom. Na Sljemnu je danas 6 stupnjeva pa topovi ne rade. Organizatori se nadaju da ce najvljeno zahladjenje za vikend donjeti uvjete za nastavak pripreme staze. Photo: Zeljko Lukunic/PIXSELLr
FOTO: Zeljko Lukunic/PIXSELLr

Snježna kraljica vozit će se 4. i 5. siječnja, odnosno u srijedu i četvrtak. Dani su to u kojima DHMZ najavljuje proljetne temperature od 10 do 13°C, a na Sljemenu svega par stupnjeva manje.

No, bez obzira na to, Indexu su iz Hrvatskog skijaškog saveza poručili da će se dvije skijaške utrke održati te da proizvodnja umjetnog snijega – s obzirom na vremenske uvjete – neće dodatno povećati troškove.

Proteklih godina organizacija utrke koštala je oko 23 milijuna kuna, a ove godine radi se o iznosu od 28,9 milijuna kuna. No, Hrvatski skijaški savez za poskupljenje ne krivi vremenske uvjete nego inflaciju i globalni porast cijene energenata.

Savez prikupio 18,7 milijuna kuna

Dodatna sredstva su, kažu, uložena u poboljšanje dolaska gledatelja na Sljeme i njihovog boravka tamo. Ovo je, naime, prva utrka nakon dvije godine koja će imati navijače uz stazu.

Hrvatski skijaški savez za organizaciju utrke ove je godine prikupio 18,7 milijuna kuna od sponzora, dobavljača i prodajom televizijskih prava te ulaznica. Ostatak ide iz državnog i gradskog proračuna. Grad Zagreb daje 2,5 milijuna kuna što je Indexu potvrđeno iz ureda gradonačelnika. Ostatak pokriva Vlada.

Premijer najavio potporu utrci

Premijer Plenković je prije Nove godine najavio izdašnu financijsku potporu Vlade i Ministarstva turizma i sporta utrci. Iznos nije precizirao, ali Index procjenjuje se da se radi o više od sedam milijuna kuna.

Plenković je sastanak s predstavnicima Hrvatskog skijaškog saveza te s obitelji Kostelić kao i hrvatskim skijašima i skijašicama zabilježio na Twitteru. “Snježna kraljica ostaje brend Zagreba i Hrvatske”, poručio je tom prilikom.