ZET-ova aplikacija postoji 3 dana i već ludost: ako je aktivirate, ostajete bez novca za karte koji ste si ranije uplatili

Građani moraju u poslovnicu ZET-a i deaktivirati aplikaciju, da bi im se opet aktivirala ZET-ova kartica i da bi došli do svog novca

29.05.2023., Zagreb - Predstavljanje mobilne aplikacije "Moj ZET" ispred Upravne zgrade ZET-a u Ozaljskoj ulici. gradonacelnik Zagreba Tomislav Tomasevic Photo: Josip Regovic/PIXSELL
FOTO: Josip Regovic/PIXSELL

U ponedjeljak je predstavljena ZET-ova nova mobilna aplikacija za kupnju karata; ‘Moj ZET’. Dva dana kasnije, korisnici su se već počeli javljati s problemima.

Kako piše Jutarnji list, građani koji su skinuli aplikaciju, a već imaju fizičku karticu ZET-a za kupovinu karata na koju su ranije uplatili novac, dobili su poruku da im je kartica s prelaskom na mobilnu aplikaciju deaktivirana. Ne samo to, već i da trenutno ne mogu do novca koji se na njoj nalazi, osim ako ne deaktiviraju aplikaciju.

Građani moraju u poslovnicu ZET-a

U poruci se, dakle, navodi da se ovaj problem može riješiti jedino na način da građani fizički dođu u poslovnicu ZET-a gdje će privremeno deaktivirati mobilnu aplikaciju, opet aktivirati fizičku karticu, potrošiti novac koji na njoj imaju te potom opet skinuti aplikaciju, piše Jutarnji list.

Novinari su ZET-u poslali upit zašto građani nisu ranije upozoreni na ovaj apsurd te zašto je do njega uopće došlo, odgovor još uvijek čekaju.