Franck časti kavom u Johannu Francku na Međunarodni dan kave

Mladi toliko vole kavu da troše na nju više nego što uštede, evo koja im je omiljena

Čak 44 posto pripadnica Milenijske generacije od 18 do 35 godina, potrošilo je ove godine više na kavu nego što su stavili novca na štednju, otkrilo je istraživanje online softwarea SurveyMonkey. Muški pripadnici Milenijske generacije potrošili su 10 posto manje, ali svejedno više no što su uštedjeli. Jer kad je u pitanju dobra kava i sve njene izvedenice – nema kompromisa.

Milenijalci su osobito emocionalni i pomalo snobovski nastrojeni prema kavi. Obožavaju sve novitete poput kave s aktivnim ugljenom. Oni kupuju instant kave, one s okusom, ali nezaobilazan je i dobar espresso.

Znaju to i u Francku – kompaniji koja je prisutna na hrvatskom tržištu već 125 godina.

U posljednje dvije godine samo u kategoriji toplih napitaka, Franck je lansirao tridesetak novih proizvoda. Čak i za one najmlađe, tu je Bananaccino, pjenasti napitak bez kave.

Legendarna Ciglica, 250 grama Jubilarne Franckove mljevene kave u crvenom pakiranju, koja odolijeva svim promjenama i modernizacijama, prisutna je i vrlo popularna i dalje. Koju god vrstu kave voljeli – od spoja najbolje vrste arabice i robuste u Ciglici do bogatstva instant napitaka – u Francku je nude.

Franck obilježava 125 godina poslovanja

Kompanija je svoju priču započela još 1892. godine u Zagrebu kao dio njemačkog multinacionalnog poduzeća “Heinrich Franck Söhne”. Prozvodili su kavovine sve do Drugog svjetskog rata, a onda se uspješno prebacili i na proizvodnju praškova, čajeva, pudinga, kao i grickalica. No, najviše ih se prepoznaje upravo po kavovinama, kavi i instant napicima, čija popularnost ne blijedi već više od stoljeća.

Hrvati su nacija koja svoju kavu obožava. Popijemo 5,1 kilograma kave godišnje po glavi stanovnika. Tako ispada da je kava u Hrvata gotovo jednako omiljena kao u Brazilu. Brazilci naime popiju 5,6 kilograma prosječno.

Više od nas ipak popiju naši susjedi, pa se tako u BiH potroši prosječno 6,1 kilograma kave godišnje po stanovniku, dok Slovenci popiju 5,8 kilograma.

No, ako ste mislili da na ljestvici kavoljubaca prednjače stanovnici Latinske Amerike prevarili ste se. To su zemlje Skandinavije. Gotovo 10 kilograma kave po glavi stanovnika potroši se godišnje u Norveškoj, a slijede ih susjedi Šveđani sa 8,2 kg kave godišnje.

Kava je jedno od nezaobilaznih zadovoljstava u životu mnogih potrošača. Kao i nezaobilazan povod za druženje – bilo s obitelji, prijateljima, poslovnim suradnicima ili kao kratki predah.

29.09.2016., Zagreb – U kavani Johan Franck predstavljen je Franckova nova kava espresso: 125 edition.
Photo: Sanjin Strukic/PIXSELL
PIXSELL

 

Upravo zato Franck vas poziva ove nedjelje 1. listopada, na Međunarodni dan kave da svi zajedno popijete kavu – potpuno besplatno!

Svi oni koji ne mogu živjeti bez kave mogu doći u kafić Johann Franck na središnjem zagrebačkom trgu i uživati. Od deset do podneva, svi koji vole subotnju kavicu, mogu prošetati, sjesti na sunce i pijuckati svoj omiljeni napitak potpuno besplatno.