ICT rješenja Optima Telekoma

Potaknut kombinacijom potražnje korisnika i ubrzanog razvoja novih informacijskih i komunikacijskih tehnologija, Optima Telekom je početkom 2016. godine pokrenuo daljnji razvoj ICT segmenta te se vrlo brzo transformirao u korisnički orijentiranu organizaciju omogućavajući lakše i jednostavnije poslovanje svojim korisnicima. S obzirom na postojeću telekomunikacijsku mrežu, logistiku, podatkovne centre, doseg do korisnika te ekspertizu stručnjaka Optima Telekoma, u vrlo kratkom roku ostvareni su izvrsni rezultati.

Izbor ICT usluga postao je jedan od ključnih strateških čimbenika. Duboko utječe na kvalitetu poslovanja, a bez potrebe za većim dodatnim investicijama. Bez obzira jeste li kreator ICT odluka u velikoj tvrtki, vlasnik manje firme ili samo želite optimizirati svoje uredsko poslovanje, Optima Telekom ima rješenje koje će vaše poslovanje podići na višu razinu. Kombinacijom informatičkih i telekomunikacijskih rješenja kroz sustave koji se temelje na najsuvremenijoj tehnologiji, Optima je u suradnji s relevantnim partnerima i distributerima top brandova na tržištu, kreirala bogatu ponudu standardnih i posebnih ICT rješenja.

Standardna rješenja zadovoljavaju potrebe većine poslovnih korisnika.

Usluge poput Office 365, OT Cloud Faxa, Antivirusne zaštite i Najma multifunkcionalnih uređaja unaprijedit će vaše uredsko poslovanje i pružiti dodatnu sigurnost, dok će usluge kao što su Nadzor vozila i Video nadzor zasigurno podići efikasnost pružajući vam mogućnost boljeg planiranja koje vodi do manjih troškova te mogućnost zaštite vaše imovine. Jedna od danas vrlo traženih usluga je i usluga fiskalnih blagajni koja će na vrlo jednostavan način, sa samo jednim uređajem zadovoljiti zakonsku obvezu fiskalizacije.

Velike tvrtke često imaju posebne potrebe za koje se kreiraju posebna poslovna rješenja s ciljem zadovoljenja svih individualnih zahtjeva korisnika. Takva rješenja pokrivaju kreiranje raznih IT sustava poput cloud rješenja, backup sustava, sustava za upravljanje poslovanjem i praćenje poslovnih procesa, kao što je CRM, dizajn i implementaciju mrežnih i komunikacijskih sustava. Dio IT sustava predstavljaju i rješenja za web, mail, hosting i virtualizaciju kreirana prema specifičnim potrebama poslovanja.

Ponuda Optiminih rješenja uključuje i održavanje, zaštitu te posebna govorna rješenja u vidu kontaktnih centara i govornih automata te ICT hardverska i komunikacijska rješenja koja poslovnim korisnicima omogućuju nabavu uredske tehničke opreme i sustava za pohranu podataka.

U procesu kreiranja posebnih usluga sudjeluju stručnjaci Optima Telekoma koji savjetuju i analiziraju individualne poslovne potrebe korisnika kao i postojeću infrastrukturu kako bi kreirali idealno rješenje. Korisnicima je omogućena i besplatna edukacija kao i podrška 24 sata na dan.

“ICT tržište u Hrvatskoj eksponencijalno raste, potrebe korisnika za cjelovitim ICT rješenjima sve su veće, a Optima posjeduje odličnu infratsrukturu, resurse, te IT i telekomunikacijska rješenja. Čimbenici su to koji su nas logično usmjerili prema dodatnom proširenju ICT portfelja u našoj ponudi. Cjelovitost ponude omogućila je lakše i jednostavnije korištenje naših usluga, fleksibilnost, smanjenje poslovnih rizika, efikasnije poslovanje te samim time prostor za dodatne ustede i rast. Sve nas to čini idealnim partnerom svakog poslovnog korisnika. Naš je stručni tim spreman za najkompleksnije ICT izazove i drago mi je da korisnici iz dana u dan to sve više prepoznaju.”, izjavila je Mirela Šešerko, članica Uprave Optima Telekoma.