Ovogodišnja ULTRA je dobila spektakularan Stage Diving Experience. Sigurni smo da će partijaneri biti oduševljeni

Party atmosfera za peto jubilarno izdanje ULTRA Europe festivala već se naveliko zagrijava. Spektakularni glazbeni megakoncert od 14. do 16. srpnja u Splitu će okupiti vrhunska svjetska DJ imena poput Davida Guette, Afrojacka, Steve Aokija, Hardwella, Armin Van Buurena, Martina Garrixa i mnoga druga. Tisuće ljubitelja elektronske glazbe sasvim će sigurno uživati u neponovljivom glazbenom i partijanerskom iskustvu, a ove ih godine po prvi put tijekom sva tri festivalska dana u Heineken Experiential Zoni očekuje jedinstven doživljaj – Stage Diving Experience, gdje se mogu fotografirati „u skoku“ i nakon toga fotografiju odmah podijeliti na društvenim mrežama.

Pivo i zabava odlično idu zajedno, a Heineken sa svojim odraslim potrošačima dijeli i strast prema glazbi. To dokazuje i naša globalna glazbena platforma Live Your Music u koju se ULTRA Europe izvrsno uklapa jer posjetiteljima nudi priliku da istinski i kolektivno žive glazbu pa je Heineken službeno pivo festivala još od njegovog prvog izdanja. Ove godine ćemo po prvi put tijekom sva tri festivalska dana u našoj Heineken Experiential Zoni posjetiteljima dati priliku da se okušaju u jedinstvenom doživljaju, Stage Diving Experienceu, gdje se mogu fotografirati „u skoku“ i nakon toga fotografiju odmah podijeliti na društvenim mrežama. Također ih ujedno pozivam i da u našem pivu uživaju odgovorno – jer kvaliteta je iznad kvantitete – izjavila je Naška Miočev, group brand manager – premium segment, HEINEKEN Hrvatska.

Prema nezavisnom istraživanju, nakon bavljenja sportom, Hrvati svoje vrijeme najradije provode slušajući glazbu. Heineken sa svojim potrošačima dijeli upravo tu strast prema glazbi koja je i više od samo pasivnog slušanja – strast koja znači u potpunosti živjeti glazbu! Kroz glazbenu platformu Live Your Music, Heineken slavi zajedno sa svojim potrošačima sva glazbena iskustva koja im omogućuju potpuno i kolektivno prepuštanje vrhunskim glazbenim doživljajima. Kako bi se još više približio svojim potrošačima, Heineken ove godine dovodi vrhunske glazbene doživljaje ne samo u Split na ULTRA Europe glazbeni festival, već u narednih mjesec dana i u ostale dijelove lijepe naše – Zagreb i Rijeku.