Sava Osiguranje - udružili smo 4 društva iz Slovenije i Hrvatske

FOTO: davor

U razmišljanjima o efikasnijem radu grupacije zaključili smo da je spajanje 4 samostalna društva (istog vlasnika) koja djeluju na području EU najkvalitetnije rješenje. Udruživanje je omogućilo optimizaciju kapitala, ubrzavanje internih procesa, smanjivanje eksternog izvještavanja i integriranje znanja. Zatim, veća efikasnost u poslovanju i pripravnost da kvalitetno odgovore svim tržišnim izazovima s obje strane državne granice te potencijalnim klijentima ponude širu lepezu usluga, ali i zadovolje sve strože kriterije vezane uz solventnost, neki su od motiva koji su doveli do udruživanja četiriju društava.

Sava osiguranje je druga najveća osiguravajuća kuća u regiji. Prethodno navedeno omogućava veće investiranje u razvoj i primjenu suvremenih tehnologija. Vezano za rebranding, sva 4 društva su i do sada u svom nazivu označavala pripadnost Sava Re grupi. Nastankom novog društva odlučili smo i za novo ime, koje je prema analizama izuzetno dobro prihvaćeno kako u Sloveniji tako i u Hrvatskoj. Velebit osiguranje i Velebit životno osiguranje na hrvatskom tržištu postali su podružnica društva Sava osiguranje. Sve sadašnje poslovnice u Hrvatskoj nastavljaju svoje aktivnosti i za naše klijente definitivno se ništa ne mijenja, ugovorena prava apsolutno su im zajamčena. Bitno je naglasiti da u Hrvatskoj nastavljamo rad sa dosadašnjim menadžmentom što će omogućiti lakše postizanje zadanih ciljeva.

Specifični parametri osiguranja pokazuju nisku penetraciju i gustoću osiguranja u Republici Hrvatskoj. U usporedbi sa slovenskim tržištem to su dvostruko niži pokazatelji što ukazuje na veliki potencijal hrvatskog tržišta. Uz to treba naglasiti da kontinuirani rast BDP-a na HR tržištu već 8 kvartala izravno pogoduje oporavku osiguravateljne industrije. Stoga će fokus novog društva biti upravo hrvatsko tržište pa su i naši planovi vezani uz hrvatsko tržište sada puno ambiciozniji.

Kontrolirani razvoj kojem tržišni udio nije primarni cilj. Želimo napraviti iskorak u nekim segmentima u kojima do sada nismo bili prisutni.

Premija novog društva na godišnjoj razini iznosit će više od 340 milijuna eura, što ga među konkurencijom na području regije svrstava na drugu poziciju, odmah iza Triglav grupe dok je na trećem mjestu Croatia osiguranje.

Na slovenskom tržištu ostvarujemo glavninu premije, dobrovoljna zdravstvena, životna i osiguranja imovine u Sloveniji su značajnije razvijena nego u Hrvatskoj, stoga su to niše na kojima Sava namjerava značajno povećati premiju ugovorenu na hrvatskom tržištu. Usto, jako nam je zanimljiv i turistički portfelj, konkretno osiguranje malih obiteljskih hotela i apartmana.

Moramo također naglasiti da je Sava osiguranje Hrvatska najbolji po premiji auto osiguranja ugovorenoj putem interneta te ta dobra iskustva planiramo preslikati u Sloveniju.

U suštini, osiguranje je prodaja usluge koja se možda i neće konzumirati, što često ima konotaciju koja nije omiljena. To nije specifično samo za ovo podneblje tako je i u drugim dijelovima EU. Međutim, kako se zemlje više razvijaju, tako shvaćanje potrebe za kvalitetnim osiguranjem postaje važnije.

Mislim da će tržište osiguranja kroz pet ili deset godina biti potpuno drugačije od onog što imamo sada. Stvaraju se nove potrebe ali i novi rizici tako da očekujemo da će se nudit i potpuno novi proizvodi. Sa stanovišta tehnologije njen razvoj definirat će i potpuno novi način pružanja usluge osiguranja. Ono će definirati sve potrebe. Auto osiguranje će padati, no zdravstveno, mirovinsko, osobno osiguranje i rentno će rasti i to će sigurno biti budućnost.