FOTO: Aleksandar Selak

Prvo je okupila veliku beauty zajednicu, a sada predstavlja novi skincare brend. Razgovarali smo s Mirnom Matković

Saznali smo sve o njenom brendu Skin Romance koji na hrvatsko tržište donosi 5 novih skincare proizvoda

S1 intervju

Prvo je okupila veliku beauty zajednicu, a sada predstavlja novi skincare brend. Razgovarali smo s Mirnom Matković

Saznali smo sve o njenom brendu Skin Romance koji na hrvatsko tržište donosi 5 novih skincare proizvoda

FOTO: Aleksandar Selak

Ako ste imalo zainteresirani za beauty teme, vjerojatno ste upoznati s Facebook grupom i portalom Ženski recenziraj. Tamo se dijele savjeti i iskustva te objavljuju recenzije raznolikih proizvoda, a sve je počelo s entuzijazmom Mirne Matković. Ova je priča u međuvremenu prerasla prvotne okvire pa se sada razgranala i na – proizvodnju. Naime, nakon uspjeha Ženskog recenziraja, Mirna je predstavila Pink Romance, ružičasti liker s jestivim šljokicama koji je brzo oduševio publiku, a sada na tržište donosi i svoj brend za njegu kože Skin Romance. Povodom lansiranja skincare linije razgovarali smo s njom i saznali sve o ovim novim proizvodima s hrvatskim potpisom, ali i svemu što je tome prethodilo.

Neočekivani uspjeh

Često se može čuti da su najveći beauty poduzetnici prepoznali svoje afinitete i talente još u djetinjstvu, a takav je put imala i Mirna, koja je od malih nogu pokazivala entuzijazam prema području ljepote. “Moja ljubav prema kozmetici zapravo seže u rano djetinjstvo, još kada sam dobila svoju prvu dječju šminku na poklon. Vjerujem da se većina osoba rođenih 90-ih sjeća one ružičasto-bijele kozmetike za djecu. Ipak, nešto ozbiljnije sam se tome posvetila u srednjoj školi, kada sam počela pisati beauty blog”, započinje. Ubrzo je došlo do pada popularnosti blogova, a dolaskom influencera klasične su recenzije polako počele nestajati. Tada joj je na pamet pala ideja da kreira Facebook grupu u kojoj će žene razmjenjivati svoja iskustva.

“Prvotno sam očekivala da će to biti pretežno kozmetičke recenzije, no pokazalo se da žene imaju vrlo raznolike interese o kojima se može i treba pisati. Nikada nisam očekivala da će to od jedne Facebook grupe postati posao, a to se dogodilo s otvaranjem portala 2020. godine koji je danas najčitaniji ženski portal za recenzije različitih proizvoda i usluga”, ističe.

Aleksandar Selak

Ženski recenziraj je od malene zajednice na društvenoj mreži postao snažan brend, a Mirna iskreno priznaje da to u počecima – nije predvidjela. “Da nam je netko rekao kako ćemo jednoga dana imati svoju liniju kozmetičkih proizvoda, vjerojatno bismo vam rekli – lijepo je sanjati. Međutim, snovi su postali stvarnost, a za taj uspjeh zahvalni smo cijeloj zajednici. Ženski recenziraj je mjesto u kojem se kozmetika živi. Raspravlja se o novitetima, daju preporuke, dijele savjeti, javljaju novosti i popusti brendova. Nakon što smo isprobale stotine proizvoda, ali i pročitale recenzije ostalih članica, shvatile smo da žene još uvijek nisu zadovoljne svojom kožom i da to možemo barem pokušati promijeniti.”

Stvaranje skincare brenda

Mirna i njezin tim odlučile su svoju zahvalnost prema velikoj zajednici pružiti kroz stvaranje proizvoda po njihovoj mjeri. “Kreirali smo nove, fantastične proizvode koji će mnogima uljepšati svakodnevicu, olakšati rutinu njege i inspirirati ih za prihvaćanje vlastitih posebnosti. Želimo da naše sadašnje, ali i buduće članice imaju više trenutaka u danu u kojima se osjećaju baš svoje, zadovoljne i dovoljne”.

U skladu s time, brend se zove Skin Romance, a donosi 5 proizvoda. To su Watersweet serum, Daily Need gel krema, Two of Us micelarna vodica, New Chapter enzimatski piling u prahu i Equal to Bliss hidratantna maska za lice, a svi se proizvodi mogu ekskluzivno pronaći u poslovnicama BIPE. Cjelokupan proces osmišljavanja, formuliranja i proizvodnje ovih proizvoda odvija se u Hrvatskoj u suradnji s brendom i proizvođačem kozmetike Olival, a vodstvo u stručnoj i kreativnoj realizaciji mahom su preuzele žene.

“Rekla bih da je svaki aspekt ovog projekta bio izazovan, ali kada smo jednom proizvode ugledali na policama, znali smo da se sav trud isplatio, a taj se osjećaj samo uvećao kada su počele dolaziti prve pozitivne recenzije. Kod stvaranja proizvoda osluškivali smo potrebe naše zajednice te smo na temelju toga pronašli idealne formule. Naš je cilj bio unijeti dašak pristupačnog luksuza u svakodnevicu, a ujedno ponuditi kvalitetnu njegu svojevrsnim „koktelima“ dokazano učinkovitih sastojaka.”

S obzirom na to da linija ima 5 potpuno različitih proizvoda, upitali smo Mirnu ima li svog favorita. “Teško mi je izdvojiti najdraži proizvod, ali mogu reći da je Skin Romance Two of Us micelarna vodica završila moju dugogodišnju potragu za savršenom micelarnom. Ona skida tešku šminku s lakoćom, a pritom ne isušuje kožu niti ne ostavlja uljni film.”

Desetljeće promjene

Da je skincare sve važnija stavka u brizi o izgledu potvrdila nam je sugovornica, koja je primijetila promjenu kroz godine svog rada i iskustva. “Kada sam prije više od deset godina počela pisati blog, puno se više pisalo o dekorativnoj kozmetici. Rekla bih da se danas trendovi mijenjaju i da se puno više ulaže u preparativnu kozmetiku, odnosno u proizvode za njegu lica i tijela, čak i kose. Mislim da je zdrava koža temelj da bi bilo koja šminka izgledala reprezentativno na licu, stoga podržavam takve promjene.”

Aleksandar Selak

Za kraj nas je zanimalo koji su daljnji planovi, a Mirna nam je otkrila da je sada sva pozornost na novom brendu. “U tajnosti smo stvarali Skin Romance više od godinu i pol dana. Bili smo svjesni da je naša publika zahtjevna i da ima visoke kriterije, stoga smo u svakom dijelu ovoga projekta birali isključivo najbolje opcije, koliko god su one možda otežavale proces. U ovom trenutku od budućih planova mogu samo istaknuti da želimo pružiti najbolje našim korisnicama i da ćemo svu energiju usmjeriti prema tome”, poručuje za kraj.