MODA

H&M sutra lansira novi brend sportske odjeće. Jedno od prvih zaštitnih lica im je Jane Fonda

H&M Move je novi brend koji za cilj ima demokratizirati sportsku odjeću

FOTO: H&M

H&M Move je novi brend koji za cilj ima demokratizirati sportsku odjeću

Švedski high street div H&M objavio je ovog tjedna da sutra, 4. kolovoza, lansiraju novi brend pod nazivom H&M Move. Radi se o brendu koji, pišu na svojim stranicama, za cilj ima demokratizirati sportsku odjeću i potaknuti cijeli svijet na kretanje. Dodaju i da žele riječ sport zamijeniti riječju pokret i tako u prvi plan staviti činjenicu da kretanje čini dobro svima, pa i onima koji se ne smatraju sportskim tipovima. Njihov novi brend, nastavljaju, pomoći će im da se kreću ugodno i sa samopouzdanjem. Brend će nuditi komade za muškarce, žene i djecu koji su dizajnirani za sve vrste kretanja, a prva linija koju će predstaviti sutra zove se Move Essentials i donosi funkcionalne topove, lagane jakne i širok izbor tajica i sportskih grudnjaka.

H&M je na novom Instagram profilu posvećenom ovom brendu već krenuo s objavama kampanje čija su zaštitna lica koreograf JaQuel Knight koji je osmislio koreografije za Beyonceine izvedbe Single Ladies i Formation te fitness legenda Jane Fonda. Fonda, koja će kasnije ove godine navršiti 85 godina, dala je tim povodom ekskluzivan intervju za Vogue. U njemu je rekla da joj se sviđa prijelaz s riječi sport na pokret te da općenito podržava pozivanje cijelog svijeta na kretanje jer je to ono što ona čini čitav svoj život. “U dobi od 85 godina još mi je jasnije nego kad sam bila mlada da nije važno koliko imaš godina, tko si i gdje si, kretanje je apsolutno nužno za zdrav život”, rekla je.

Fonda je i velika borkinja za zaštitu okoliša pa ju je Vogueova Lauren Valenti upitala i kako se suradnja s high street brendom poput H&M-a poklapa s njezinim načelima po tom pitanju? “Posvećeni su stvaranju pozitivnog utjecaja na planet kroz cijeli proizvodni lanac od dizajna do produkcije, inovativnih materijala, dostave, pakiranja, ljudi kojima se obraćaju, koji rade za njih u tvornicama i tome kakvi su njihovi uvjeti za rad”, rekla je Fonda. “Kad su me uvjerili da su zaista ozbiljni u vezi rješavanja svih tih problema, pristala sam na suradnju jer smatram da je izuzetno važno da velika kompanija poput H&M-a postane cirkularna. Morate ih držati na vatri.”