BIZARNO

Imate 20 tisuća dolara viška? I vi možete biti objavljeni u Vogueu. Ali samo na webu

FOTO: Screenshot

Business of Fashion je prenio neobičnu vijest da je Vogue Runway počeo naplaćivati svoj medijski prostor za dizajnere, i to 20 tisuća dolara

Style.com je svojedobno bio glavna adresa za modnu kritiku, a biti objavljen tamo za dizajnera je bio veliki prestiž, neovisno o tome kakvu bi kritiku dobili. Otkad je 2015. pretvoren u Vogue Runway, nije se puno toga promijenilo. Neke od najboljih modnih kritičarki kao što su Sarah Mower ili Amy Verner pišu kritike pomno prateći svaki značajniji tjedan mode, fotografije nakon revija stižu na stranicu već u nekoliko minuta nakon događaja, a biti objavljen na Vogue Runwayju i dalje je veliki prestiž.

Međutim, Business of Fashion piše da je Vogue počeo naplaćivati dizajnerima objavu u Vogue Runway bazi koja trenutno broji oko 480 brendova. Objava košta 20 tisuća dolara, a uključuje objavu kolekcije na web stranici i Vogue Runway aplikaciji dva puta godišnje, no ne uključuje kritiku i nije poznato prema kojim kriterijima se odlučuje tko mora platiti, a tko ne.

VOGUE NE STOJI DOBRO

Ovaj potez nimalo ne čudi u eri kada je Vogue, pa i cijeli Conde Nast, u velikim problemima. Prošle su godine, piše New York Times, izgubili oko 120 milijuna dolara i ugasili magazine Details, Self i Teen Vogue dok su stavili na prodaju magazine Brides, W i Golf Digest. Vogue, Vanity Fair i New Yorker su za sada, navodno, sigurni. Baš kao i Anna Wintour za koju se već neko vrijeme šuška da odlazi iz Voguea.

Zato im hitno treba zarada. Osim naplaćivanja objava na Vogue Runwayju, u procesu je trenutno uvođenje novog oblika pretplate koji će uključivati ekskluzivni sadržaj, pristup urednicima magazina i eksluzivnim događajima. A tek ćemo vidjeti hoće li im to pomoći.