Bruno Kovačević poslao demantij TV kritike kojim brani Brunu Kovačevića; dugo nismo vidjeli ništa zabavnije

Gospodin Kovačević preko odvjetnika reagira na tekst tportala

20.01.2012., Zagreb - Bruno Kovacevic, glavni urednik HTV-a.

Nije, naravno, uobičajeno da jedan medij prenosi demantije tekstova drugog medija, no procijenili smo da bi bila šteta da čitatelji koji su eventualno propustili tportalov tekst ne vide ovaj spektakl.

Dakle, autorica tportala Zrinka Pavlić nadavno je komentirala HRT-ov prijenos Wimbledona koji je, zbog nespretnosti Brune Kovačevića danima bio tema u društvu. No, evidentno nezadovoljan, gospodin Kovačević sada je ovlastio odvjetnika da reagira. U svom demantiju navodi, između ostalog, kako je on, gospodin Kovačević, zaštitno lice sportskog programa HRT-a. Njegov dopis tportalu prenosimo u cijelosti.

‘Sve je objavljeno pod krinkom komentara’

Sukladno Zakonu o medijima, te naročito čl. 40 i čl. 41 istog Zakona obraćam vam se u zastupanju moje stranke gosp. Brune Kovačevića a u svezi navoda iznesenih u članku ‘Bruno Kovačević na Wimbledonu: Iritantna katastrofa‘, objavljenomu na tportalu 17. srpnja 2017. S obzirom na specifičnu novinarsku formu, komentar, radi istinitog informiranja javnosti radi zaštite interesa moje stranke upozoravam da spomenuti komentar autorice Zrinke Pavlić sadrži niz neistina, te iznošenje uvreda pod krinkom komentara, a ne pravilno informiranje javnosti.

Autorica komentara iznosi da je tijekom prijenosa koji je komentirao Bruno Kovačević ‘tragična količina pogrešno izgovorenih imena i prezimena tenisača uzrokovala stvaranje čak i nekih internetskih memeova (KVERI!)’, što je netočno jer od čitave ‘tragične količine’ autorica navodi samo jedno jedino prezime, i to ono tenisača Sama Querreya, koje i sami suci i drugi komentatori različito izgovaraju. Riječ je dakle o finesi u izgovoru jednoga prezimena, a nikako o ‘tragičnoj količini pogrešno izgovorenih imena’, kako se neistinito navodi.

‘Uvrede kojima nije mjesto u javnom izričaju’

Autorica nadalje tvrdi kako su se ‘svi već i javno, u medijima zgrozili nad činjenicom koliko se slabo informirao o pravilima Wimbledona pa je bez veze lupetao o prekidanjima mečeva zbog padanja mraka i sličnih gluposti’. Autorica iznosi očite uvrede (‘bez veze lupetao i slične gluposti’) kojima nije mjesto u javnom izričaju, te je pokazala i vlastito neznanje spominjući prekidanje mečeva.

Naime, točno je rečeno kako se u završnom meču parova zbog mraka morao prekinuti meč i navući krov, kako nalažu pravila Wimbledona, a mečevi se također ne mogu igrati nakon 23 sata jer tako nalažu tamošnja pravila o javnome redu i miru, što također ne predstavlja istinu i pravilno informiranje javnosti. Nadalje, osvrćući se na ozljedu hrvatskoga tenisača Marina Čilića tijekom meča, u pogledu vrste ozljeda, autorica teksta se pita: ‘Zašto je uopće potrebno tako nagađati’, komentirajući navode sportskog komentatora.

‘Kovačević je jedno od zaštitnih lica HRT-a’

Sportski komentator samo prenosi ono što se događa na terenu. Komentator je tijekom meča, u trenucima kad se nije moglo znati o čemu je riječ, naglasio da je riječ o neprovjerenim informacijama.

Autoričin navod kako je ‘sportska redakcija HTV-a sigurno imala i nekoga drugog koga je mogla poslati da komentatorski posao obavi umjesto Kovačevića jer ‘sudeći po njegovoj komentatorskoj vještini, mogli su poslati i nekog iz redakcije dječjeg programa’, predstavlja uvredu osobi i profesionalnom radu komentatora, jer komentator mečeva iz Wimbledona Bruno Kovačević jedno je od zaštitnih lica sportskoga programa HRT-a te, među ostalim, ima i petnaestogodišnje uredničko iskustvo u sportskom programu, isti komentira prijenose teniskih natjecanja već 20 godina, i to Grand Slam turnire, natjecanja u Davis cupu i natjecanja na Olimpijskim igrama.