Čuveni skejter Tony Hawk predstavio limitiranu seriju skejtova; u boji se nalazi njegova krv. Rasprodani su u 20 minuta

Skateboardovi su nastali u suradnji s tvrtkom Liquid Death

FOTO: Screenshot/YouTube/Liquid Death

Najveći skejter svih vremena Tony Hawk bio je prvi koji je, uz dozvolu, skejtao na terenu Bijele kuće, a nedavno je učinio vrlo čudnu stvar. Pedesettrogodišnji skejter prodavao je, u suradnji s tvrtkom za prodaju vode u konzervama Liquid Death, ograničeni broj skateboardova, po cijeni od 500 dolara jedan, obojenih bojom u kojoj ima njegove krvi.

Tvrtka Liquid Death kupila je od legende skateboardinga Tonyja Hawka, za kolekciju ograničenog broja skateboarda od 100 komada, njegovu krv. Umjesto da jednostavno promoviraju proizvod putem društvenih mreža ili oglasa, Hawk je, vlastitim krvlju, dao pečat odobrenja, piše Campaign US.

‘Prodaju moju dušu i krv’

Živuća legenda skateboardinga Tony Hawk predstavljen je u videu, koji je objavila kompanija, kako objašnjava postupak nastanka tih posebnih skejtova. “Hej, što ima? Ja sam Tony Hawk i nedavno sam postao ambasador Liquid Death Mountain Water. Očito da nisam čitao sitna slova na ugovoru i sada Liquid Death posjeduje moju dušu i moju krv, a mi ćemo je koristiti za grafiku na skateboardu”, našalio se Hawk. Video pokazuje bočicu s Hawkovom krvi prije nego se ulije u kantu crvene boje.

Skejtove ograničene serije kreirali su Prime Skateboards, a umjetnički uradak na njima uradio je Will Carsol koji je također odgovoran za dizajn na konzervama Liquid Death. Svaka daska ima certifikat autentičnosti. Unatoč visokoj cijeni, skateboardi su prodani za samo 20 minuta. Dio prihoda donirat će se neprofitnoj organizaciji za zaštitu okoliša 5Gyres i Hawkovom Skatepark projektu.

Krv kao veza s obožavateljima

“Duboko sam zahvalan što na ovaj način imam vezu sa svojim obožavateljima”, kazao je Hawk u izjavi za medije. “Ova suradnja tu vezu podiže na novu razinu jer sam u skateboarde doslovce stavio svoju krv. Ponosan sam što znam da će naši napori podržati organizacije koje se bore protiv zagađenja plastikom i za otvaranje skate parkova.”

Skateboardi Liquid Death nisu jedini u kojima je korištena marketinška taktika prožeta ljudskom krvlju. U ožujku je Lil Nas X bio na udaru kritika kada je prodavao Nike tenisice s jednom kapi svoje krvi u potplatima. Tenisice su izrađene u suradnji s umjetničkim kolektivom MSCHF. No, nisu bile službeno partnerstvo s Nikeom koji je tužio i MSCHF i Lil Nas X da ih povuku.

Kiss kao uzor

Brendu vode Liquid Death dopao se Lil Nas Xov potez ali ih tenisice nisu inspirirale na Hawkove krvave skateboarde. Ugledali su se na rock grupu Kiss čiji su članovi darovali vlastitu krv kako bi se pomiješala s crvenom tintom za tiskanje Marvelovog stripa 1977. godine. Liquid Death je poznat po osobitim marketinškim taktikama koje uključuju reklame sa zombijima, unakaženim plišanim igračkama i svojim klubom Liquid Death Country Club, gdje obožavatelji mogu “prodati svoju dušu” kako bi dobili ekskluzivan pristup robi.

Hawk je 1982. imao 14 godina i tada je postao profesionalac. Njegova je specijalnost skejtanje na okomitim rampama, gdje ravno dno prelazi u vertikalan zid. Slovi za jednog od najboljih skejtera na svijetu, a svoje je ime posudio uspješnoj franšizi videoigara koja je premašila prodaju od 1,4 milijarde dolara, prije nego je objavljen remaster prošle godine. U rujnu 2020. godine Tony Hawk Pro Skate 1+2 postala je najbrže prodavana igra, s prodanih milijun kopija u prva dva tjedna.