Inteligentnim ljudima lakše je odvući pažnju na poslu, barem tako tvrdi novo istraživanje

Većina zaposlenika priznaje kako im misli na poslu odlutaju svake tri minute

FOTO: Ilustracija/ NEC Corporation of America

Istraživanje tvrtke Steelcase otkrilo je da inteligentni ljudi imaju poteškoća u postavljanju prioriteta prilikom izvršavanja zadataka, a zbog sve veće upotrebe tehnologije poput računala i pametnih telefona inteligentni zaposlenici se teže fokusiraju na posao koji obavljaju.

Istraživanje u kojem je sudjelovalo 10 tisuća zaposlenika iz 17 zemalja otkriva da polovina ispitanika vrlo lako izgubi koncentraciju na poslu, a većina njih je priznalo kako im misli odlutaju gotovo svake tri minute, prenosi The Metro.

Tijekom istraživanja također je otkriveno kako mnogi ispitanici provjeravaju svoje telefone do 200 puta svakog dana te kako je uporaba pametnih telefona u porastu zbog čega su zaposlenici na njih tijekom 2015. godine potrošili duplo više vremena na poslu nego 2012. godine.

Poslodavci u potrazi za najpametnijim zaposlenicima

Psihijatar Ned Hallowell sugerira da inteligentni ljudi imaju problema u postavljanju prioriteta jer pokušavaju riješiti svaki zadatak u istom trenutku kada ga dobiju, zbog čega većina zaposlenika smatra da nije u stanju nositi se sa čitavim poslom koji je postavljen pred njih.

“Poslodavci su uvijek u potrazi za najpametnijim zaposlenicima, ali unatoč tome problem izvršavanja više zadataka i odvlačenje pozornosti koje se pritom pojavljuje utječe na inteligentne ljude na jednak način kao i na svakog drugog, iako na inteligentne ljude to može imati veći utjecaj”, rekao je Bostjan Ljubic iz Steelcasea.

Ljubic također kaže kako mnoge statistike pokazuju da je problem odvraćanja pozornosti na radnom mjestu u porastu.