Kupci tužili poznatu kompaniju Kellogg za 5 milijuna dolara, tvrde da njihov proizvod s jagodama - ima premalo jagoda
Tvrde da marketing kompanije obmanjuje kupce
Kompanija Kellogg suočena je s grupnom tužbom od 5 milijuna dolara u kojoj se tvrdi da tvrtka obmanjuje kupce i svoj proizvod Pop-Tarts maskira kao zdravu hranu. Anita Harris iz južnog okruga Illinoisa podnijela je u kolovozu tužbu u kojoj se navodi da je marketing branda obmanjujući jer kupcima ostavlja dojam da voćno punjenje sadrži veću relativnu i apsolutnu količinu jagoda nego što ih stvarno ima, piše Delish.
Tužba se fokusira i na zdravstvene dobrobiti koje dolaze od jagoda, u kojem se citira medicinska stranica WebMD gdje se navodi da “jagode štite srce, povećavaju HDL(dobri) kolesterol, snižavaju krvni tlak i štite od karcinoma.”
Harris navodi da Pop-Tarts punjenje od jagoda sadrži relativno značajnu količinu drugih voćnih sastojaka pa se ne uspijeva osjetiti navedeni okus jagode. Kompanija Kellogg nije odgovorila na zahtjev CNN Businessa za komentar.
Lažni dojam jagoda
Pozivajući se na Zakon o prevari potrošača i obmanjujućim poslovnim praksama Illinoisa, u tužbi se tvrdi da Pop-Tarts s okusom jagode ne može pružiti pravi okus jagode jer je pomiješan sa značajnim količinama drugog voća i boje za hranu što ostavlja lažan dojam da je više jagoda nego što ih zapravo ima.
Odvjetnik potrošača i osnivač i urednik časopisa Consumer World, Edward Dworsky kaže da je sve više tužbi zbog lažnog deklariranja proizvoda. U slučejavima je nedavno utvrđeno da u Subway sendviču od tune, nema prave tune, da su Honey Bunches of Oats gotovo bez meda i da vegetarijanske hrenovke Morning Star Farms gotovo nemaju povrća.
Prilikom donošenja brze odluke o kupnji potrošači se oslanjaju na osnovne informacije na prednjoj etiketi. Jagode su prepoznatljiv sastojak u Pop-Tarts proizvodu, a tako mala količina dovodi kupca u zabludu da ih je više. Dworsky ne misli da će ova tužba uspjeti, jer kaže “neki suci smatraju da su prodavači krivo predstavili svoje proizvode, dok drugi smatraju da potrošači ne odvajaju dovoljno vremena da pročitaju s etikete što točno kupuju”, prenosi CNN.