Mattel želi da im ljudi šalju svoje stare igračke
Poznati proizvođač igračaka želi ih reciklirati
Dobre vijesti za djecu iz devedesetih koji još uvijek u podrumima nostalgično čuvaju puno igračaka i ne znaju što bi s njima; proizvođač igračaka tvrtka Mattel želi ih reciklirati.
Tvrtka Mattel, koja proizvodi igračke već 76 godina, pokreće pilot program nazvan ‘Mattel PlayBack’ dizajniran za oporavak i ponovnu upotrebu materijala u starim igračkama za buduće Mattelove proizvode.
Novi napori tvrtke su korak prema budućnosti usmjerenoj održivosti. Mattel se obavezao da će do 2030. godine u svim svojim proizvodima i ambalaži koristiti 100 posto reciklirane, reciklirajuće ili plastične materijale na biološkoj osnovi.
Što je potrebno napraviti
Potrošači mogu sudjelovati u programu posjetom Mattelovoj web stranici, ispisom naljepnice s besplatnom dostavom i pakiranjem, i slanjem igračaka natrag tvrtki.
Igračke će u Mattelu razvrstati i odvojiti po vrstama materijala te ih obraditi i reciklirati. Materijali koji se ne mogu prenamijeniti u reciklirani sadržaj bit će preusmjereni u druge plastične proizvode ili pretvoreni iz otpada u energiju.
“Ove vrijedne materijale držimo izvan odlagališta otpada i imamo priliku učiti iz cirkularnog modela”, kazala je Pamela Gill-Alabaster, šefica za održivost za CNN Business.
Zasad za tri marke i u nekoliko država
Ovaj program Mattel pokreće se za tri marke svojih proizvoda: Barbie, Matchbox i MEGA igračke, a planiraju u budućnosti dodati i druge marke.
Za sada je program dostupan u SAD i Kanadi, ali pokreću slične PlayBack programe u Francuskoj, Njemačkoj i Velikoj Britaniji, s nezavisnim partnerom.
Mattel je već eksperimentirao sa sličnim programom u Kanadi s igračkama MEGA. Pandemija je stvorila veću potražnju za igračkama dok su roditelji više boravili kod kuće s djecom.
Pogubni proizvodnja i odbacivanje plastike
Mnoge velike tvrtke za proizvodnju igračaka pokušavaju postati ekološki prihvatljivije nakon desetljeća oslanjanja na ekološki razarajuću plastiku u svojim proizvodima i ambalaži.
Pronalaženje alternativa plastici presudno je za suzbijanje klimatskih promjena, a usvajanje ekološkog marketinga važno je za tvrtke jer su kupci sve svjesniji kako njihovi izbori utječu na našu planetu.
I proizvodnja i odbacivanje plastike imaju pogubne učinke na okoliš, od emisije stakleničkih plinova koji potiču klimatske promjene do začepljenja plovnih putova i nakupljanja plastike u oceanima.