Nove generacije, zbog jedne svoje navike, mogle bi biti pogubne za djelatnike fast-foodova

Rezultati novih istraživanja pokazuju da nove generacije ne vole interakciju

Millennials at a cafe in London.
FOTO: flickr

Većina mlađih osoba, tzv. millennialsa, mrzi interakciju s drugim ljudima, pokazalo je najnovije istraživanje, prenosi Business Insider.

Gotovo trećina ljudi od 18 do 24 preferira naručivanje hrane u restoranima u kojima postoji mogućnost naručivanja iz automobila, jer tako ne moraju komunicirati s ljudima, stoji u studiji koju je proveo lanac restorana Frisch’s Restaurants iz Ohija.

Naručivanje digitalnim tabletima

Ti rezultati su prilično loši za zaposlenike fast-foodova. Razlog je jednostavan, ovakvi trendovi potiču lance restorana da dodatno investiraju u automatizaciju, kako bi korisnici moglu kupiti hranu bez da dođe do bilo kakvog oblika komunikacije.

Mnogi lanci, kao što je McDonald’s primjerice, već su u restorane diljem SAD-a uveli digitalne tablete koji omogućuju naručivanje klikom Tehnologija ubrzava i cijeli proces naručivanja, ali ono što je loše je što bi uskoro mogla zamijeniti ljudsku snagu. Analitičari smatraju da je prilično izvjestan takav razvoj događaja, obzirom i na porast troškova rada.

Nekomunikativni mladi

Sada, s novim generacijama, restorani se suočavaju s dodatnim pritiskom za automatizacijom procesa naručivanja. Andy Pucder, vlasnik popularnih lanaca restorana Hardee’s and Carl’s Jr, za Business Insider već je u ožujku rekao kako je primijetio kako millennialsi jako nerado komuniciraju u restoranu.

“Millennialsi kao da ne vide ljude”, rekao je Puzder. “Bio sam u restoranu kada smo instalirali samoposlužne aparate i vidio kako mladi ljudi čekaju u redu za naručiti. Tamo gdje je bio pult sa djelatnikom, nije bilo nikoga” Obzirom na to, Puzder kaže da im je u planu napraviti restoran u kojem uopće neće biti ljudskih zaposlenika. A sigurno neće jedini posegnuti za takvim rješenjem.