Ovaj bar iskoristio je negativne komentare s interneta na najbolji mogući način

Reklamni plakat Nevermind bara u Australiji postao je viralan i dosta je zabavan

FOTO: Imgur

Plakat australskog Nevermind Bara sa svim negativnim komentarima posjetitelja postao je ovih dana viralan.

Osoblje bara prikupilo je najgore komentare na račun njihovog radnog mjesta sa internet stranice Urban Spoon. Radi se o stranici na kojoj svatko može podijeliti svoje mišljenje o mjestu na kojem se nalazi jer sadrži sve svjetske lokacije.

‘Zašto nas 7 posto ljudi ne voli’

Sliku je na stranicu Imgura postavio korisnik meekoiscool s oznakom ‘Odlična reklama za bar’, a na njoj se nalaze razne pritužbe posjetitelja Nevermind Bara koje, kad ih malo bolje pročitate, zapravo uopće ne zvuče kao negativni komentari, iako su to u startu trebali biti.

Tako je netko napisao da je bar “Precijenjen”, a ostali: “Pivo je bilo prehladno”, uz što su zaposlenici samo dodali zaslouženi WTF? (ili pristojnije – kakva glupost), “Jako netradicionalan”, “Rebarca su bila rasprodana”, “Nije bilo slobodnih mjesta”, “Ovo definitivno nije Ritz” i posljednje – “Frajer za barom bi se trebao obrijati”.

Komentari zapravo samo pokazuju kolika pomama vlada za Nevermind Barom, a i zadnja rečenica na plakatu je dosta indikativna, a glasi: “Dođite i uvjerite se sami zašto nas 7 posto ljudi ne voli”.

bar plakat
Reklamni plakat bara Imgur