Ožujsko je danas predstavilo novu kampanju; urnebesnim reklamama pričaju zašto je super ostati u Hrvatskoj

Bili smo na predstavljanju nove kampanje, 'Ostajemo di smo'

FOTO: PIXSELL

Zagrebačka pivovara danas je predstavila novu kampanju Ožujskog, “ostajemo di smo”. Tema su, kao i dosad, pozitivne i aktualne priče, a ovaj put podsjećaju na put koji su naši preci morali prijeći da bi došlo do ovih prostora. Jasno, ne radi se baš o povijesno egzaktnom radu nego o zabavnoj fikciji na super produkcijskoj razini. Na današnjem predstavljanju za novinare, prikazali su jednu od reklama iz serije i zbilja je djelovala kao omanji film.

“Ovaj spot je rezultat vrhunske produkcije i vrlo je zabavan. Želimo poslati poruku da smo prešli daleki put da dođemo na ovaj naš prelijepi komad zemlje koji imamo i da ćemo tu i ostati. Ponosni smo na svoju zemlju, na njene specifičnosti i sve ono što nas čini jedinstvenim. Upravo to želimo istaknuti kroz svoju komunikaciju”, rekao je na predstavljanju kampanje Ivan Šuvar, direktor marketinga i izvrsnosti brendova Zagrebačke pivovare.

Kako su se stari Slaveni dogovorili tko će kamo?

Kreativni tim s upravom Zagrebačke pivovare PIXSELL

“U svim kampanjama koje stvaramo za Ožujsko, želimo dotaknuti teme koje su važne za Hrvatsku i njezine ljude. Ne ulazeći u racionalne razloge zašto ljudi odlaze iz zemlje, niti pokušavajući dati racionalne razloge zašto bi u njoj trebali ostati, željeli smo poručiti da je usprkos svim problemima koji nas muče, sudbina naših ljudi neraskidivo vezana za naše prostore”, ispričao je Almir Okanović iz BBDO-a, koji je vodio kreativu.

“Do ideje scenarija došli smo razmišljajući o našim precima koji su se prije 1400 godina tijekom Velike seobe naroda uputili na dug i neizvjestan put prema jugu. Zanimao nas je i način na koji su se stari Slaveni uopće dogovorili tko će ići kamo. Stoga smo ponudili i alternativnu teoriju, koja će zasigurno unijeti pomutnju u redove naših povjesničara”, zaključio je Okanović.

Izgradili su cijelo selo za potrebe snimanja

Goran Navojec, Goran Bogdan i Rene Bitorajac

Redatelj spota Bruno Anković ispričao je kako su spot snimali na nekoliko zabačenih lokacija, s velikim brojem glumaca i statista. U blizini Ivanić Grada izgradili su repliku omanjeg sela iz sedmog stoljeća, kako bi bilo što dalje od urbanih centara. Statisti i glumci su se morali dizati u jedan ujutro kako bi se stigli našminkati do zore.

Na predstavljanju kampanje bili su i glavni protagonisti, klasični postav reklama Ožujskog piva, Goran Navojec, Goran Bogdan i Rene Bitorajac. U kampanji sudjeluju i ljudi koji su pozitivan primjer onih koji su ostali u Hrvatskoj ili su pak iz neke strane zemlje došli živjeti ovdje. Jedan od njih, Cody McClain Brown, profesor na Fakultetu političkih znanosti u Zagrebu, također je bio na predstavljanju spota koji će se uskoro početi vrtiti na TV-u.