Svi pričaju o Bozomi Saint John, ženi koja je na Apple konferenciji ukrala show i tjerala geekove da repaju

Bozoma je direktorica globalnog marketinga za Apple Music i iTunes

FOTO: Twitter

Bozoma Saint John u ponedjeljak je na WWDC (Apple Worldwide Developers Confernce) potpuno ukrala show ostalim direktorima Applea, uglavnom srednjovječnim (pomalo uštogljenim) muškarcima. Za razliku od njih, Bozoma je svojim opuštenim pristupom oduševila društvene mreže, a mnogi su komentirali kako bi Apple odsad nju trebao slati na sve konferencije da predstavlja novitete.

Naime, Bozoma je direktorica globalnog marketinga za Apple Music i iTunes koja je developersku konferenciju pretvorila u mali show. Osim što je bila opuštena i konkretna prilikom predstavljanja poboljšanja Apple Musica, u jednom trenutku pustila je pjesmu Rapper’s Delight od Sugarhill Ganga te počela repati.

‘Najkul osoba na Appleovoj pozornici’

bozoma

Iako nije baš bila zadovoljna reakcijom publike koju su uglavnom činili developeri, pa je prekinula pjesmu jer nisu dovoljno glasno repali, ipak je sve okupljene uspjela zaraziti entuzijazmom, piše Business Insider. Vrlo brzo Twitter je bio prepun tvitova o tome kako bi ona trebala biti iduća Appleova CEO, a BuzzFeed ju je prozvao “najkul osobom koja je ikad bila na pozornici tijekom nekog Apple događaja”.

https://twitter.com/AmaMarfo/status/742424781501276161?ref_src=twsrc%5Etfw

https://twitter.com/kwameopam/status/742426834923618304?ref_src=twsrc%5Etfw

“Zaljubljena sam u Bozomu Saint John, molim vas neka ona drži svaki govor na WWDC-u”, “Može li netko vratiti Bazomu na pozornicu?”, neki su od komentara koji su objavljeni na Twitteru.

Zbog nje je Pepsi počeo financirati festivale

Bozoma je oduševila publiku
Bozoma je oduševila publiku AFP

Bozoma iza sebe ima dugogodišnje iskustvo u glazbenom marketingu te je svoje ime, između ostalog, izgradila tijekom deset godina karijere u Pepsiju gdje je vodila marketing zabave i glazbe, diviziju koju je praktički sama osmislila nakon što je sugerirala kako bi Pepsi trebao početi sponzorirati glazbene festivale i dodjele nagrada. Recimo, upravo ona je odgovorna za to što je Beyonce 2013. godine nastupila na poluvremenu Super Bowla.

Nakon Pepsija, Bozoma je prešla u Beats Music, a nekoliko mjeseci kasnije njezinu kompaniju je kupio Apple te je ona postala zadužena za promociju iTunesa te Apple Musica koji je lanisran prije godinu dana.

Porijeklom iz Gane

Bozoma je inače rođena u Gani, a s obitelji se preselila u Colorado Springs kad je imala 14 godina. Njezin otac je bio član ganske vojske kojoj se pridružio kao svirač klarineta, a upravo je on Bozomi, kako je rekla, bio najveća inspiracija u životu. Nakon što je s obitelji došla u SAD te završila srednju školu, diplomirala je na afro-američkim studijama. Nakon diplome nekoliko godina je provela u oglašivačkoj agenciji Spike DDB, a nakon toga je završila u Pepsiju.

Ovaj tjedan je pak debitirala na pozornici Appleove developerske konferencije gdje je demonstrirala sve promjene koje je njezin odjel uveo u aplikaciju radi boljeg korisničkog iskustva. To sad uključuje i ekstra efekte, a kad ih je demonstrirala na pozornici, tražila je od publike da pjeva s njom. Svoje izlaganje završila je puštanjem ganske glazbe kako bi još jednom izrazila privrženost svom podrijetlu i obitelji.

A što je sve predstavljeno na WWDC te kakav je novi iOS koji je Telegram isprobao možete pročitati ovdje.

Cijeli Bozomin nastup možete pogledati ovdje: