U novoj medijskoj kampanji, Will Ferrell klincima govori da možda, ponekad, prestanu buljiti u mobitel

I pritom je, naravno, dosta duhovit

Komičar Will Ferrell zvijezda je nove PSA kampanje, inače producirane od strane neprofitne organizacije Common Sense Medie, čija je poruka nešto što nam, priznajemo, s vremena na vrijeme netko treba reći –možda bi ponekad trebali bi pustiti mobitel na miru i posvetiti se ljudima oko nas.

Kampanja je pokrenuta usporedno s objavom istraživanja koje je pokazalo da klinci od osam godina u SAD-u provode 48 minuta dnevno buljeći u mobitel te da 42 posto djece posjeduje vlastiti tablet.

Djeca sve više bulje u mobitel

Obje brojke predstavljaju porast u odnosu na prošli godinu, tako da je poruku medijske kamanje netko stvarno trebao reći, a mi se ne možemo sjetiti puno boljih ljudi za taj posao od Ferrella koji u nizu videa glumi oca koji je odsutan jer se ne može prestati igrati na mobitelu.