U sklopu borbe protiv raka, prvi put u britanskom dnevnom TV programu pojavit će se ženska bradavica

Kampanja će podsjetiti na važnost samopregleda

FOTO: screenshot

U sklopu jačanja svijesti o borbi protiv raka pomiču se granice. Tako će se u kampanji iza koje stoji CoppaFeel! prvi put u dnevnom terminu na televiziji u Ujedinjenom Kraljevstvu pojaviti ženska bradavica. Kampanja počinje u ponedjeljak, a kako bi podsjetila žene na važnost samopregleda dojki rukom u spotu se pojavljuju različiti oblici koji podsjećaju na dojke, tipa krafne, gumeni bomboni u obliku dojki…

“CoppaFeel! je stvoren kako bi se pomoglo svima da ostvare najbolju moguću šansu za preživaljvanje karcinoma dojke, jer ako se otkrije vrlo rano moguće ga je liječiti, a stope preživljavanja su znatno veće”, kazala je Natalie Kelly, izvršna direktorica CopaFeela za Vogue.

“Demonstrirajući snagu naših ruku i slaveći dodir kao najbolji način kontrole, nadamo se da ćemo uspjeti potaknuti više mladih ljudi širom Ujedinjenog Kraljevstva da usvoje zdravu naviku kontrole svojih dojki, što bi im moglo spasiti život jednoga dana”, dodaje Kelly.

80 posto mladih žena ne rade samopreglede

Filmić za kampanju koji je režirala Ivana Bobic, bit će emitiran na dnevnoj televiziji i u kinima. Prema istraživanju koje je radila firma CoppaFeel 80 posto mladih žena ne kontrolira redovito svoje grudi, dok čak 6 od 10 njih kaže kako misle da ne znaju kako. Prema poražavajućoj statistici, jedna od osam žena u Britaniji će bolovati od raka dojke tijekom života.

I dok je u fokusu ove kampanje svijest o potrebi samopregleda kod žena, presedan je ženska bradavica koja će se pojaviti na televiziji u dnevnom terminu po prvi put. Bradavica se u kampanji pojavljuje nakratko, ali se ipak pojavljuje. Dovoljno je da taj prizor, koji će se prvi put pojaviti na britanskoj televiziji po danu, barem malo pomogne osnažiti žene i educirati ih o svojim tijelima, i može se reći da je cijela stvar uspjela.