U, valjda, pokušaju humora, neka firma iz Rijeke svoju kajzericu prozvala je čazericom. Ali nikome nisu smiješni

Na reklami za to pecivo prekrižen je 'kaj' i umetnut 'ča'

FOTO: Facebook/PIK Rijeka

Na društvenim mrežama danas se pojavila fotografija novog proizvoda tvrtke PIK Rijeka koji nosi naziv Čazerica. “Izmislili smo novu kajzericu – Čazerica. Piko Čazerica… zericu ukusnija”, piše na fotografiji na kojoj je “kaj” prekrižen, a iznad se nalazi slika peciva poznatog kao kajzerica.

Danas smo, tijekom dana, nekoliko puta pokušali kontaktirati PIK Rijeku. Zvali smo i poslali službeni mail, te smo u konačnici dobili odgovor od tvrtke. Naime, PIK Rijeka je ove godine krenuo u kampanju pod nazivom “PIKO brine o našem zdravlju” te su se opredijelili na produženu fermentaciju svojih pekarskih proizvoda sa smanjenim udjelom soli i aditiva.

Kampanja na lokalnoj tradiciji

Kako su nam otkrili, u PIK-u se svakodnevno proizvode pekarski proizvodi od kiselih tijesta, odnosno dobrih bakterija i kvasaca koji se prirodno nalaze u samom tijestu i brašnu te je nova kajzerica, koju su od milja nazvali Čazerica, ukusnija, kvalitetnija, zdravija i lakše probavljiva. Njihov cilje je bio istaknuti klasični pekarski proizvod kao što je kajzerica pa su sa dugodišnjim partnerom, riječkom marketinškom agencijom Kreativ Media Grupom prilikom odabira imena vodili se domaći, čakavskim narječjem i općepoznatim riječkim modifikacijama ustaljenih jezičnih termina.

Naime, sredinom mjeseca predstavili su i PašteRIJU, tjesteninu koja se izrađuje po staroj riječkoj tradiciji proizvodnje tjestenine, a po kojem je taj grad bio poznat prije više od 170 godina kad su u njemu postavljena prva manufakturna postrojenja.