Vijest o padu prodaje tangi i porastu prodaje ugodnih gaćica važnija je nego što mislite

Razloge ovog trenda treba tražiti u novoj slici žene koja se stvara posljednjih godina

FOTO: Screenshot

Žene, pokazalo je to najnovije istraživanje, sve više nose klasične gaće, a sve manje tange. I možda na prvi pogled poprilično beznačajna vijest zapravo u pozadini, tvrde psiholozi, krije mnogo dublje i pozitivnije promjene u shvaćanju ženske ljepote.

Prvenstveno ta vijest, kako kažu psiholozi, pokazuje da se žene odijevaju i kupuju za sebe. No, ono važnije, promjene u odabiru donjeg rublja signaliziraju promjenu u percepciji onoga što je lijepo. I to je veliki pomak naprijed. The New York Times navodi pad prodaje tangi za 7 posto u posljednjih godinu dana, dok klasične gaćice bilježe rast za 17 posto.

Psiholozi su složni u jednom; da žene jednostavno trebaju nositi rublje kakvo vole sve dok se osjećaju ugodno u njemu. No, razloge ovog trenda treba tražiti u novoj slici žene koja se stvara posljednjih godina. Porast punijih žena modela kao i tržište odjeće koje se otvorilo i prema ženama koje nose veće veličine, označava velike promjene u društvu.

Trend normalnih žena

projekt
U sklopu projekta ‘The Lonely Girls’ žene svih veličina šalju svoje slike u donjem rublju The Lonely Girls Project

Također neke marke donjeg rublja poput Lonely Girl sve više osluškuju potrebe i želje svojih kupaca. Oni su tako nedavno pokrenuli i projekt Lonely Girls s misijom osnaživanja žena i poticanja da budu ono što jesu. Tako pozivaju žene da se fotografiraju u donjem rublju te im pošalju fotografije pokazujući kako su sve žene lijepe.

“The Lonely Girls ne govori ženama kako bi trebale izgledati. Želimo da žene pogledaju te fotografije i shvate da su sve žene lijepe i da ne postoji određeni model ili oblik ženskog tijela koji je prihvatljiviji ili privlačniji od drugog”, objašnjava dizajnerica Helene Morris.