Nekad je nužno odabrati stranu

Adris sloganom 'Razveseli mamu i vrati se doma' želi uvjeriti mlade da ipak postoji budućnost i u Hrvatskoj

Budućnost u Adrisu nova je kampanja kojom žele zadržati mlade u zemlji

FOTO: Twitter

“Razveseli mamu i vrati se doma” slogan je Adris grupe, koji je osvanuo u zračnim lukama Münchena, Frankfurta i Dublina, gdje slijeće najveći broj mladih Hrvata u potrazi za novim početkom. Najava je to za treći natječaj pripravničkog programa Budućnost u Adrisu, putem kojega kompanija mladim visokoobrazovanim ljudima nudi specijalizaciju, mentoriranje i zapošljavanje.

Stažiranje se može dobiti u područjima matematike, prava, ekonomije, financija, menadžmenta u turizmu, marketinga, prehrambene biotehnologije, elektrotehnike i računarstva i marikulture.

Naime, posljednjih se mjeseci povećava broj mladih koji napuštaju zemlju u potrazi za karijerom u inozemstvu. Procjenjuje se da je u dvije godine članstva u Europskoj uniji Hrvatsku napustilo više od četrdeset tisuća mladih. Uglavnom je riječ o mladim obiteljima, koje imaju plan trajno napustiti zemlju.

Europska komisija strahuje za budućnost Hrvatske

Nakon otvaranja njemačkog tržišta, za dvije će se godine otvoriti i tržišta Velike Britanije, Austrije, Slovenije i Nizozemske, a Europska komisija procjenila je da će u sedam godina članstva u EU Hrvatsku napustiti između 166 i 217 tisuća ljudi. Ozbiljan je to problem za hrvatsku budućnost, jer dovodi u pitanje gospodarsku stabilnost, mirovinski sustav, ali i demografsko stanje.

“I dok država egzodusku mladih u inozemstvo neuspješno pokušava parirati nedostatnim mjerama poticajnoga zapošljavanja, u pomoć priskače domaći korporativni sektor, koji je svjestan da ostaje bez kvalitetne obrazovane radne snage”, kazali su iz Adrisa. Dodali su kako svojim programom mladim ljudima omogućavaju dodatno usavršavanje, kako bi u relativno kratkom roku mogli ostvariti uspješne karijere. Kreativna kampanja za cilj ima uvjeriti mlade ljude kako postoji budućnost i u Hrvatskoj. U sklopu nje je i video spot.

Adris upozorava na problem napuštanja zemlje

Za sva su navedena područja osigurana radna mjesta i mentorstvo i to u tri Adrisove tvrtke, Maistri, Cromarisu i Croatia osiguranju. Iz kompanije kažu kako su mladi koji su sudjelovali u prethodnim programima napredovali i dobili stalni posao u Adrisu, te su već ostvarili hrvatski san.

“Adris kampanjom želi upozoriti na ovaj veliki društveni problem, ali i konkretnim mjerama pomoći mladima da svoju budućnost ostvare u Hrvatskoj, koja ima velikih mogućnosti za razvoj. Uostalom, Adris kao hrvatska kompanija čije poslovanje godinama obilježava rast, ulaganja i širenje na nove sektore poslovanja, svojim primjerom to najbolje pokazuje”, zaključuju iz kompanije.