Ako su vam dosadile standardne aplikacije za dejtanje, ova vam traži partnera na temelju sadržaja u hladnjaku

Samsung je uvjeren da ljubav zaista ide kroz želudac

Ferrari Press Agency
Ref 10091
Fridge  1
06/02/2019
See Ferrari text
Picture must credit: Samsung

Singles are being offered the chance to fix up a blind date – using the contents of their fridge to find the ideal partner.Korean home appliance manufacturer Samsung has launched an app that runs in conjunction with its Family Hub products which includes high-tech fridges.The service is called Refrigerdating as it helps find love based on the content of a persons fridge. Users upload an image of the inside of the fridge taken using the app which shares it to the social media platform.Other  Samsung fridge owners then swipe right or left based on the contents of someone else's food preferences. It is designed to allow people to avoid the unfortunate moment they open the fridge and find it sparsely populated only frequented only by leftovers and takeaway.The app and fridge is also compatible with smart assistant Bixby and pings you an alert if the door is left ajar. It hopes to prove the proverb that the best way to a lover's heart is through their stomach and get a glimpse at the real personality of a potential date, without the preamble of other dating sites.

OPS: Refrigerdating app

Picture supplied by Ferrari, Image: 412339948, License: Rights-managed, Restrictions: , Model Release: no, Credit line: Profimedia, Ferrari
FOTO: Profimedia, Ferrari

Samsung je najavio novu uslugu koju nazivaju Refridgerdating, a mi smo prilično impresionirani genijalcem koji je došao na ovu ideju. Dakle, Refridgerdating omogućuje ljudima da upoznaju curu ili dečka na temelju onoga što imaju u frižideru. Da, Samsung je napravio Tinder s frižiderima.

Ako se odlučite koristiti ovu uslugu, sadržaj vašeg Samsungovog pametnog frižidera bit će uspoređen sa sadržajem frižidera drugih ljudi, pa će vam pronaći idealnog partnera. Stoga, ako imate konzervu graha i tubu majoneze, to je možda dovoljno za pronalazak vašeg idealnog životnog partnera. Samsung je očito doslovno shvatio onu uzrečicu da ljubav ide kroz želudac.

Prvo morate nabaviti hladnja koji košta 4000 dolara

Ako ste pobornik te uzrečice da ljubav ide kroz želudac, morat ćete kupiti taj Samsungov Family Hub hladnjak, koji stoji oko 4000 dolara. U njemu se inače nalazi kamera koja prati sadržaj hladnjaka i jesu li namirnice u njemu iskoristive. Hladnjak naravno ima i ogroman touchscreen s prednje strane, koji vas obavještava kada nekoj namirnici ističe rok trajanja. Kada je predstavljen, glavna “pametna” funkcija ovog hladnjaka bila je ta da prati hranu i popise za kupovinu, ali čini se da bi mu sad najvažnija funkcija mogao postati dating.

Ideja iza ovog projekta je pružanje uvida u to kakva je netko osoba, odnosno da to samo zaključite na temelju pljesnivih rajčica ili koje bočice craft piva previše. Unutar internetske stranice ljudi mogu povlačiti lijevo ili desno na sliku ili popis sadržaja nečijeg frižidera, ovisno o tome dopada li im se frižider potencijalnog partnera. Ako vam se frižideri međusobno sviđaju, aplikacija vas spaja.

Ali sad stvarno, nije šala

Aplikacija se naravno doima kao iznimno zabavna promocija za Family Hub, softver kojeg pokreće taj frižider, no iz Samsunga tvrde da se zaista radi o dobrom načinu za upoznavanje ljudi. “Nadamo se da će se ljudi moći upoznavati pod nekim iskrenijim uvjetima, pomoću sadržaja njihovog frižidera, što zaista govori mnogo o osobi”, izjavila je sasvim ozbiljno Elin Axelsson, PR menadžerica u švedskoj podružnici Samsunga. Axelsson je dodala i kako je u Švedskoj previše ljudi bez partnera.

Prema podacima Eurostata, gotovo polovica kućanstava u Švedskoj se sastoji od jedne odrasle osobe bez djece. Iako se pronalazak životnog partnera temeljem sadržaja nečijeg frižidera čini kao dobra zezancija, ove nišne usluge za upoznavanje su definitivno realna stvar. Ljude se primjerice može upoznavati na aplikacijama koje ih spajaju temeljem religije ili političkih uvjerenja. Postoje i usluge koje spajaju ljubitelje serije Star Trek. A onda postoji i Farmers Only, koji se kako ime implicira, doima kao online verzija emisije “Ljubav je na selu”.