Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Telegram.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Amazon je ušao u modni biznis. Nedavno su, bez velike pompe, lansirali nekoliko brendova odjeće

Lansirali su sedam brendova, ali ni jedan ne nosi ime Amazon

ZADNJA IZMJENA: ožu 4, 2016
Foto: AFP

Bez mnogo medijske pompe, najveća svjetska online trgovina Amazon nedavno je počela prodavati odjeću vlastite proizvodnje pod barem sedam različitih brendova, koje ukupno sadrže više od 1800 različitih artikala.

Nijedan od brendova ne nosi ime Amazon, već su zamaskirani u generička imena poput Franklin & Freeman, Franklin Tailored, James & Erin, Lark & Ro, North Eleven, Scout + Ro i Society New York.

Amazonovi modni brendovi pokrivaju sve segmente i nude sve što vam padne na pamet, od cipela i odijela za muškarce, ženske odjeće i modnih dodataka pa sve do dječje odjeće i obuće.

U Amazonu su prilično tajnoviti

Dopredsjednik Amazon Fashion divizije Jeff Yurcisin još je krajem prošle godine najavio da firma namjerava na tržište izbaciti vlastitu originalnu liniju odjeće. No medijske upite o ovom eksperimentu, Amazon nije dao nikakve određene odgovore.

Upućeni tvrde kako je izlet u modnu industriju treba promatrati u svjetlu Amazonovog nastojanja da njihova online ponuda sadrži sve što bi potrošači mogli poželjeti, od gadgeta i knjiga pa sve do odjeće. Kako piše Wired, kompanija se planira pojačati fokus na proizvode koji nisu povezani s trećim stranama i ostalim trgovcima kako bi osigurali da kupci ostanu vjerni Amazonovoj online shopping platformi.

Ira Kralj
Telegram autor
1293 članka Više o autoru
Više s weba