Amazon se totalno osramotio na 20. obljetnicu, umjesto 'kupovine stoljeća' nudili su Tupperware i staru elektroniku

Najavili su da će zasjeniti shopping ludilo koje zavlada na Black Friday

Danima uoči svoje 20. obljetnice Amazon je obećavao poplavu privlačnih ponuda na svojim stranicama, snimali su posebne reklame i zatrpali portale najavama.. Štoviše, najavljivali su da će prirediti takva sniženja, da će zasjeniti “black Friday”, velika sniženja poslije Dana zahvalnosti kad u Americi tradicionalno zavlada shopping ludilo. Umjesto toga, Amazonova je slavljenička prodaja bila potpuni fijasko.

Prvo, posebna sniženja nazvana su Prime Day, jer su trajala jedan dan i vaćila samo za pretplatnike Prime usluge. Njezini korisnici plaćaju 99 dolara mjesečno da bi dobivali dostave u dva dana i neograničen pristup glazbi, video sadržajima i Kindle biblioteci.

Kupci su zbunjeni i razočarani

Očekivali su velike uštede, ali kad je Prime Day počeo, ponudio im se uglavnom Tupperware i zastarjela elektornika. Zbunjeni kupci pojurili su na Twitter požaliti se da su kao odani korisnici Amazona navikli na personaliziranu ponudu glazbe i knjiga, prijedloge noivh proizvoda a da im se na Prime Day činilo kako ih Amazonovi algoritmi više ne poznaju i osjećaju se izdanima.

Mnogi su ipak pokupovali tone vlažnih maramica i ventilatora koje je Amazon ponudio, torbica Kate Spade rasprodana je za manje od minute,otišlo je 28.000 Rubbermaidovih plastičnih kutija za hranu, dovoljno da kompanija svoj Prime Day proglasi uspjehom i ustvrdi da je na vrhuncu dana broj kupnji premašio Black Friday 2014.