Asics akvizicijom Runkeepera nastavlja trend koji je započeo Adidas

Posljednji u nizu slučajeva da proizvođači sportske opreme kupuju fitness aplikacije

FOTO: Runkeeper

Japanski proizvođač sportske opreme Asics preuzeo je kompaniju koja proizvodi GPS fitness trackere Runkeeper.

Runkeeper je još jedna u nizu fitness platformi koje su preuzeli proizvođači sportske opreme. Kako piše VentureBeat, prije šest mjeseci Adidas je preuzeo Runtastic za 239 milijuna dolara, a američki Under Armour je prije godinu dana kupio MyFitnessPal i Endomondo za 560 milijuna dolara.

Runkeeper je jedna od prvih iOS aplikacija, lansirana nedugo nakon App Storea 2008. godine, a danas tvrde kako na svim platformama imaju više od 40 milijuna korisnika. Nedavno su smanjili broj zaposlenih za oko 30 posto i otkrili da im je fokus na generiranju prihoda, a ne na povećanje baze korisnika. Međutim, nakon što prođe akvizicija, prihodi više ne bi trebali predstavljati problem.

Asics proizvodi široki raspon sportske opreme, no najpoznatiji su po tenisicama, koje su vrlo popularne među trkačima. Zanimljivi podatak koji je objavio Jason Jacobs, osnivač i izvršni direktor Runkeepera u postu na blogu jest to da njihovi korisnici najčešće trče u Asicsovim tenisicama.

Prema poslovnom izvješću za 2014. godinu, Asics osim što ima najveće tržišne udjele u Japanu sa 17,8 posto i Australiji s 37,1 posto, jak je i u Europi. Na razini cijelog europskog tržišta, na Asics otpada udjel od 20,2 posto, s time da je vodeći u Francuskoj sa 26,7 posto.