Atlantic želi prodavati Cedevitu iz automata preko aplikacije (u Hrvatskoj, Sloveniji i Austriji)

Sistem Cedevita Vitamins Point bi trebao ojačati brend Cedevite u Zapadnoj Europi

21.09.2012., Rovinj - Weekend media festival 2012. "Hard talk". Emil Tedeschi. 
Photo: Petar Glebov/PIXSELL
FOTO: PIXSELL

Atlatnic Grupa objavila je da do kraja godine u Zagrebu, Ljubljani, Beču i Salzburgu planira postaviti automate za prodaju Cedevita, piše poslovni.hr. Riječ je o inovaciji i testiranju projekta kojim žele ojačati brend Cedevite u Zapadnoj Europi. Cedevita je za tu kompaniju jedan od ključnih proizvoda u internacionalizaciji koju upravo započinju.

Ako rezultati budu dobri, većinski vlasnik Atlantica Emil Tedeschi spreman je u taj način distribucije uložiti ozbiljan novac. Automati će se zvati Cedevita Vitamins Point a potrošači će komunicirati s njima putem smartphonea ili tableta. Platforma je mobilna aplikacija za Android i OS. Sokovi će se plaćati putem SMS-a, Pay Pala ili kovanicama.