Pravilnik upotrebi kolačića
Portal Telegram.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Britanske vlasti zasad su stopirale Murdochovo preuzimanje Sky-a vrijedno 15 milijardi dolara

Britanci najavljuju dubinsku istragu oko ovog pokušaja preuzimanja

ZADNJA IZMJENA: ruj. 12, 2017
Foto: AFP

Ministrica kulture Ujedinjenog Kraljevstva, Karen Bradley rekla je kako planira naložiti dubinsku istragu 21st Century Fox-ovog pokušaja preuzimanja Sky TV-a. Britanske su vlasti zabrinute oko sposobnosti održavanja standarda emitiranja televizije, kao i mogućeg povećanog utjecaja obitelji Roberta Murdocha nad Britanskim medijima. Dionica Sky TV-a je u međuvremenu pala za 4 posto.

Murdoch i sada već ima vlasnički udio u Sky TV-u, s 39 posto. S ovom kupnjom od 15 milijardi dolara, htio je doći do 100-postotnog udjela u kompaniji. Bradley je najavila dodatnih šest mjeseci istrage vezane za kupnju, što će naravno odgoditi i ovo preuzimanje za minimalno 6 mjeseci.

Britanske vlasti su oko ovoga već dugo zabrinute

Bradley se i prije javljala sa svojom brigom oko Murdochove kupnje. Lošim smatra što bi Murdoch time imao kompaniju s trećim najvećim dosegom među svim medijima u Britaniji. Pokrivao bi televiziju, radio, novine i digitalna izdanja.

Dodatna istraga dolazi nakon što je Europska Unija dozvolila kupnju u ožujku ove godine, davajući joj bezuvjetno odobrenje. Fox je prije planirao do 30. lipnja 2018. godine preuzeti Sky TV, no čini se da sada to neće moći.

Ivan Luzar
Telegram autor
52 članka Više o autoru