Clubhouse navodno misli da vrijedi četiri milijarde dolara, što je četiri puta više nego u siječnju

Ova društvena mreža još uvijek nije dokazao da može generirati zaradu

FOTO: Unsplash

Clubhouse, društvena mreža koja je postala naglo popularna pa gotovo sve druge društvene mreže pokušavaju kopirati njenu funkcionalnost (čak i LinkedIn), misli da vrijedi četiri puta više nego u siječnju. Tada su u investicijskoj rundi imali vrijednost od oko jedne milijarde dolara, a sada prema pisanju Bloomberga, Clubhouse misli da vrijedi četiri milijarde.

Točnije, u novoj investicijskoj rundi koju ta društvena mreža fokusirana na audio pregovara s potencijalnim investitorima, očekuju da će doći do vrijednosti četiri milijarde dolara, tvrde izvori za Bloomberg. Međutim, trenutno baš i nije jasno koliko zapravo novaca Clubhouse želi skupiti, niti tko bi bili potencijalni investitori u novoj rundi.

Investitori imaju golema očekivanja

Bloomberg ističe da je potencijalna učetverostručena vrijednost Clubhousea u samo par mjeseci odraz “astronomskih očekivanja” njegovih investitora, što je poprilično podcijenjen opis za očekivanja koja investitori imaju od Clubhousea, budući da je kompanija osnovana prije godinu dana i praktički nije dokazala kako se s njenim konceptom može generirati zarada. U siječnju, Clubhouse još uvijek nije imao dostupnu Android aplikaciju, te još uvijek nije generirao zaradu. Stvari se od tada do danas nisu promijenile.

Clubhouse je praktički još u ranim fazama, pa još uvijek pokušava skupiti neka glasovita imena, odnosno influencere, koji bi održavali interes za platformom. Ovaj tjedan sklopili su partnerstvo sa Stripeom, najvrjednijim privatnim tehnološkim startupom u SAD-u. Suradnjom s tim startupom iz fintech područja, korisnici će moći ostavljati “napojnice”, odnosno, donirati svojim najdražim kreatorima na platformi, što bi moglo privući određen dio influencera.

Hoće li moći nositi s konkurencijom?

S druge strane, postoji i problem hoće li Clubhouse moći održati svoju popularnost kada jednom ukine pozivnice, pa će se moći pridružiti bilo tko. Time, ali i lansiranjem aplikacije za Android, Clubhouse bi izgubio dašak ekskluzivnosti koji je dobrim dijelom privlačio korisnike.

Problematično je i kako će se Clubhouse moći nositi s konkurencijom, budući da su kako smo pisali, gotovo sve druge društvene mreže počele s implementacijom sličnih funkcionalnosti. Počele su se javljati i kopije, pa ih je tako u Kini još u veljači bilo više od deset.