Clubhouse se sprema ukinuti pozivnice tijekom ljeta. Hoće li biti spreman na moguću navalu ljudi?

Objavili su i kako imaju dva milijuna korisnika na Androidu

FOTO: Unsplash

Clubhouse, društvena mreža koja je postala iznimno popularna početkom godine, i dalje dopušta korisnicima registraciju samo ako imaju pozivnicu od nekog postojećeg člana. No, nakon što su odustali od ekskluzivnosti za iOS platformu predstavljanjem Android aplikacije, sada najavljuju kako Clubhouse više neće biti ekskluzivan klub u koji se može ući samo s pozivnicom. Premda ne navode točan datum, Clubhouse bi od pozivnica mogao odustati nekad tijekom ljeta.

Iz društvene mreže su nedavno objasnili kako je njihovo sporo širenje namjerno, čak i nakon što se na tržištu pojavilo nekoliko konkurenata, ponajviše u obliku postojećih društvenih mreža koje su uvele sličnu funkcionalnost. Rekli su također kako im je cilj bio sporo graditi kvalitetnu zajednicu korisnika, te prvo stabilizirati neke funkcije unutar aplikacije kako ne bi došlo do zagušenja servera. Sada se čini da su sasvim blizu stabilizacije i otvaranja svojih digitalnih vrata prema javnosti.

Imaju dva milijuna korisnika na Androidu

Na svojem digitalnom događaju Town Hall, koji se, naravno, održavao na Clubhouseu, iz društvene mreže su objavili kako su prešli dva milijuna korisnika na Androidu. Postići takve brojke je poprilično impresivno, ako se uzme u obzir da je aplikacija na toj platformi lansirala ranije u svibnju, te da je u usporedbi s iOS verzijom siromašnija opcijama. Ta brojka dokazuje i da je hrpa korisnika nestrpljivo čekala dolazak te nove društvene mreže na mobilnu platformu koju preferiraju.

Do javnog lansiranja negdje tijekom ljeta, Clubhouse će se fokusirati na zadatke koji će im omogućiti stabilniji rad društvene mreže, te na dovođenje funkcija koje nedostaju s iOS-a na Android. Nakon što ukinu pozivnice, za očekivati je da će na društvenu mrežu doći još jedan val novih korisnika, za koje njihovi serveri moraju biti spremni.