Nekad je nužno odabrati stranu

Dan nakon predstavljanja Nevere, Rimac se opet oglasio na Facebooku. Genijalno je spustio skepticima

Rimac kaže kako "nisu jedva sklepali jedan komad", već 16 zasebnih prototipova

FOTO: PXL/Rimac Automobili

Dan nakon predstavljanja serijske verzije C_Two-a, sada nazvane Nevere, Mate Rimac se oglasio na Facebooku s novom objavom. Istaknuo je kako je ponosan na rezultate testiranja Nevere, kao i globalnog odjeka u najjačim publikacijama. Kako smo jučer pisali, strani novinari koji su imali prilike testirati Neveru u Hrvatskoj su, jednostavno rečeno, ostali bez teksta, ali i zraka.

Rimac ističe kako je velika stvar da se automobil, koji je i inače jedan od najkompleksnijih mogućih proizvoda, razvija i proizvodi u Hrvatskoj, u zemlji u kojoj prije desetak godina nisu postojale kompetencije za takav pothvat. “Smatran ovo vrhuncem trenutno mogućeg – rekao bih s punim pravom. Najsnažniji i najbrže ubrzavajući serijski auto ikad (dokazano testovima), najveći kapacitet baterije ikad u serijskom autu (120 kWh), najbrže punjenje (500 kW), najčvršća struktura ikad (70.000 Nm/°)…”, piše Rimac.

Novinarima na raspolaganju tri različita automobila

No, Rimac kaže i kako su neki sugrađani posumnjali, odnosno, kako se nadaju da su Rimac Automobili “jedva sklepali jedan komad” koji su dali novinarima na testiranje, te da Nevera neće nikada doživjeti svoj 150. proizvedeni primjerak.

“Morat ću vas razočarati – C2 projekt (sada Nevera) je ozbiljan projekt, za koji je već proizvedeno svih 16 prototipova (ne računajući platforme koje radimo za jednog drugog proizvođača, kojih je još jednom gotovo isti broj proizveden), a novinari su testirali tri različita automobila”, piše Rimac uz kolaž svih proizvedenih automobila. “Na žalost, većina tih auta je, nakon testiranja na stazama i cesti, morala na crash testiranje. Jedan od auta koje su novinari vozili će također završiti na finalnim homologacijskim testovima”, precizirao je Rimac.

Na kraju, Rimac ističe kako su sve homologacijske testove, kojih ima na tisuće, već prošli, te da sada rade zadnje testove uz prisutnost homologacijskog autoriteta. Objašnjava kako se testiranja ponavljaju više puta, a obično se ne radi certifikacijski test iz prve, već se testira više puta kako bi se dobila sigurnost u prolazak uz svjedoka. Ističe i kako očekuju finalnu europsku i certifikaciju za SAD prije isporuke prvih Nevera kupcima.

Ponosni smo na rezultate testiranja Nevere i globalnog odjeka u najjačim publikacijama. Dosta je velika stvar da auto,…

Posted by Mate Rimac on Wednesday, June 2, 2021